Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv)

Följ

F10/11 (inaktiv)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sigtuna IF Fotboll
Fotboll
F10/11 (inaktiv)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 sep 2023 Ida Fredriksson

    Hej! Ida åker direkt tll matchen idag. Finns det någon försäljning av lunch på plats i Norrtälje eller tar man med eget? Mvh Helen

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 aug 2023 Karin Olovsson

    Åh vad synd men så kan det ju va. Jag skojade med henne och sa att hon inte FÅR sluta! 😜 men om hon bestämt sig så är hon självklart välkommen tillbaka, för vi hoppas hon ångrar sig! 😍

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 aug 2023 Julia Eriksson

    Hej alla,
    Jag måste meddela att Palina tyvärr har bestämt sig för att ta en paus från fotbollen på obestämd tid. Vi vill ta tillfället i akt att tacka er alla för den fantastiska tid vi har haft tillsammans och önska er all lycka på kommande matcher.
    Tack och varma hälsningar, Julia

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2023 Johan

    Ok topp!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2023 Ingegerd Ludviksen

    Hej
    Tack! Liv hade redan fått kontakt med Lisa F hann före mig!, åker med henne !
    Lycka till ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2023 Johan Lindgren

    Hej Ingegerd,
    Kan Liv komma till samlingen Lidl så kommer det finnas plats i någon bil, Mvh Johan

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2023 Ingegerd Ludviksen

    Hej
    Finns det plats för Liv i ngn bil ikväll till matchen?
    Mvh
    Ingegerd

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jun 2023 Julia Eriksson

    Hej, Palina åker direkt till matchen. Mvh Julia

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jun 2023 Marwin Martinez

    Hej. Iris åker också direkt till matchen.
    Med Vänliga Hälsningar Marwin

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj 2023 Ewa Thorsell

    Hej, Blanca har tid på söndag i kafeterian och vi har fått förhinder Finns det någon möjlighet att byta med någon? 🙏🙏🙏🙏

    Rapportera

    Rapportera