Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv).
F10/11 (inaktiv)
Följ oss för uppdateringar
Hejsan, Molly kan tyvärr inte komma på matchen imorgon då de ändrat tiden för gymnastikavslutningen.
Rapportera
Hej.
Enligt nedan ser ni hur bemanningen blir med caféet imorgon.
Ingvor och Linnea tar 12:30-15
Ingegerd Ludviksen tar 15-17:30
Julia Eriksson tar 15-17:30
Så det saknas några som bemannar 17:30-19:45
// Madelen
Hej.
Vi behöver fortfarande två till sista passet i caféet imorgon.
Kan Palina få plats i någons bil? Jag jobbar imorgon och kan inte åka med
Rapportera
Hej alla,
11orna behöver 3-4 spelare till imorgon. Vi kallar in alla 10or för anmälan idag och det är först till kvarn som gäller. Samling kl 09.15 imorgon för match i Alsike kl 10.00.
Nu är det lite rörigt; man skriver både i gästboken och i kommentarer under nyhet Café om vilken pass på söndag man kan/vill ta. Vilket som gäller? Vilka pass som är bemannad och vilka är kvar? Svårt att ha koll
Rapportera
Hej Marlene.
RapporteraJätte trist att höra, hon är jätte välkommen tillbaka när och om hon skulle känna för det.
Hälsningar Madelen