Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sundsvalls IBF F09-10 Södermalm
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sundsvalls IBF F09-10 Södermalm.
F09-10 Södermalm
Följ oss för uppdateringar
Hej och tack alla ni föräldrar som stöttat laget under cupen i helgen!!
Som tidigare meddelat har jag tyvärr ingen möjlighet att hjälpa till som lagledare längre. Eftersom ingen anmält sitt intresse för att stötta våra tjejer har jag idag valt att dela upp ansvaret mellan fler föräldrar. Eftersom många familjer redan har, eller just haft, engagemang som tränare väljer jag er som ännu inte haft något lagansvar.
En familj har sedan tidigare fått uppgiften som föreningskontakt vt-20. Er ber jag nu vara kontakt även kring försäljning eftersom kontaktvägen är densamma. Det är familjen till Maja T - är ni med på det? Kommentera nedan. (Det bör återstå en försäljning för året.)
En sammandragsansvarig måste vi ha för det sammandrag vi ska ansvara för. Kolla upp vilket datum det är, planera arbetet, försäljning och lotteri, fördela ut uppgifter, kolla domare etc. Det är två sammandrag vi ansvarar för:
1/2 Familjen till Agnes R och Meja/Tilde
15/3 Familjen till Frida och Hannah
Innebandyförbundet har manualer för sammandrag att följa:
https://www.innebandy.se/vasternorrland/tavling-2019-20/manual-ungdomsmatch-sammandrag/
Vi bör ha en avslutningsaktivitet i april och där undrar jag om familjen till Molly och Filippa vill planera för det? Ok? Kommentera nedan.
Inför varje sammandrag ska spelare administreras i Ibis, men då det är ett speciellt förfarande och krångligt system ber jag tränarna med behörighet att lösa det. Ok? Så även att lösa transport till återstående sammandrag i Husum där jag kan hjälpa till med kontakten från sist.
Om vi delar ansvaret på detta sätt bör vi klara oss denna termin ut! I samband med avslutningsaktiviteten bör laget bestämma roller inför 20/21. Tillsammans löser vi allt!!
:)
Jag vill samtidigt passa på att tacka för mig! Tack till ett grymt ledargäng och gruppen med alla dessa fantastiskt starka, smarta och godhjärtade tjejer. *****
Allt gott!/Erika
Obs! Notera att nyheten är uppdaterad och extra tilldelning genomförd enl. inkomna önskemål. :)
RapporteraRapportera
👍Funkar för oss
RapporteraRapportera
Tack själv Erika! Du har gjort ett toppenjobb som lagledare?
RapporteraRapportera
Till avslutningsaktiviteten bakar jag gärna om det behövs?
RapporteraRapportera
Jag kan också gärna göra något inför avslutningsaktiviteten! Är datum spikat än? Dock kan jag tyvärr inte bidra på vårt eget sammandrag 1/2, är bortrest.
RapporteraRapportera
Till Mejas och Tildes föräldrar:
RapporteraKan vi träffas under träningen på onsdag (den 15:e) och planera inför sammandraget den 1/2 som vi ansvarar för tillsammans med er?
//Agnes R:s föräldrar
Rapportera
Christina: det går bra!
RapporteraRapportera
Madeleine:
RapporteraToppen! Tror det är bra om vi läser igenom manualen innan dess, så får vi förhoppningsvis lite koll innan vi ses : )
Rapportera
Ok med vårt uppdrag (Maja T). Men vad innebär det att vara föreningskontakt?
RapporteraRapportera
@Jessica det innebär att föreningens ordförande får dig som kontaktperson för ex föreningsmöte och info till laget. Även inför försäljning som arrangeras av föreningen centralt (Newbody/Ravelli). Ekonomin sköter Anders Odmark. :)
RapporteraRapportera
Hej! Kan någon av tränarna skriva ut info från ibis och ta med till kvällens träning? Skulle vilja se matchtiderna och lagnamnen inför sammandraget den 1/2. Om det lagts in ännu vill säga. Toppen om den som gör det skriver här, så vi vet att någon tagit bollen😊
RapporteraRapportera
Jag fixar det Madeleine! Här kommer länk till info men jag skriver ut några ex också :) https://www.innebandy.se/statistik/sasong/37/serie/11662/spelprogram
RapporteraRapportera
Men tack, kände inte till den länken. 😊
RapporteraRapportera
Hej alla föräldrar!
RapporteraÄr det någon som har möjlighet att ordna sponsring till sammandraget den 1/2? Vi tar tacksamt emot:
- kaffe
- Festis
- läsk/Loka
- servetter
- muggar
- kaffefilter/”hamburgerfickor”
Kommentera här senast på måndag (20/1) vad ni kan sponsra och antal.
Rapportera