Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF P-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ope IF P-16.
P-16
Följ oss för uppdateringar
Missade helt att anmäla Benjamin till matchen mellan Ope Vit - Frösön på tisdag - säg till om det finns en plats ☺️
Rapportera
Elis har varit rejält snuvig i några dar och hostar tyvärr för mkt fortf för att kunna vara med på matchen mot Brunflo i morgon.
Rapportera
Hej, Lowe fortfarande hostig och håller sig hemma idag från matchen, lycka till idag// Lowes pappa
Rapportera
Hej, Tommy är tyvärr sjuk och missar matchen ikväll.
/Mårten
Hej. Knut har blivit förkyld och fått öroninflammation, så han kan tyvärr inte närvara på matchen idag. Mvh, Lina
Rapportera
Loke har tyvärr fått feber och kan inte närvara på matchen ikväll. Mvh Tommy
Rapportera
Toppen, vi räknar med att han är med både på torsdag och på värt egna sammandrag då. Mvh.
Rapportera
Hej! Tråkigt att anmälan missades. Vi har tidigare kommit överens om att deadline gäller för alla, för att det ska bli rättvist och fungera med planeringen. Därför behöver vi tyvärr hålla fast vid det även denna gång.
Rapportera