Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Oxelösunds IK PF-16

Följ

PF-16

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 maj dalal Moustafa

    Hej,
    Mekdad kommer inte på träningen idag.
    Mvh Dalal

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Lena Karlsson Aronsson

    Hej Denise.
    Vad tråkigt o höra!
    Tack för att du meddelar.

    Hälsa så gott från oss!
    Ses till helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Denise jaakkonen

    Elof kommer inte på träningen idag tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 maj Lena Karlsson Aronsson

    Hej Andreas.
    Det va tråkigt o höra!
    Hoppas hon blir bra i foten snart.

    Hälsa så gott från oss!
    Hoppas vi ses imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 maj Andreas Thor

    Majlinn har ont i foten och står över idag. Får se hur den är imorgon annars vilar hon även onsdagen/Andreas

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj Micaela Laberius

    Hej laget! Nu är det det dags för lite lotter igen. Denna gång är det SPORTLOTTEN som vi ska sälja.

    Alla barn kommer att få 5 st lotter var (50kr styck), dvs att alla ska sälja för 250kr

    Era barn kommer att få dessa lotter imorgon på träningen. Och det är ert ansvar att lotterna kommer hem efter träningen.

    Som sagt det kommer vara ett säljkrav även denna gång och jag vill verkligen att ni respekterar detta säljkrav. Dvs att ni tar emot lotterna och redovisar er försäljning till mig i tid denna gång!!! För förra försäljningen fick vi betala en straffavgift för ej sålda lotter som inte kom tillbaka i tid.

    Vi kommer ha samma upplägg som vanligt.
    Ni swishar till OIK: 1233298619
    Märk er Swish med Sportlotten + barnets namn
    Sen skickar ni en skärmdump på er Swish till mig, på: 0720145667
    Förtydligande: pengarna till OIK och jag vill endast ha en bild på att detta är gjort så jag kan ha kolla inför redovisningen.

    Sista dagen för redovisning för dessa lotter är: söndag 24/5

    /Micaela

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj Lena Karlsson Aronsson

    Hej Diego.
    Tack för att du meddelar.
    Det är nog bra att han får vila så att han blir frisk.

    Hälsa honom så gott från oss!
    Hoppas vi ses på onsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj Lena Karlsson Aronsson

    Hej Diego.
    Tack för att du meddelar.
    Det är nog bra att han får vila så att han blir frisk.

    Hälsa honom så gott från oss!
    Hoppas vi ses på onsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj Diego Yanez

    Lucas kommer ej idag !! Vi siktar att han kan komma på onsdag träning !! Fortfarande förkyld!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj Lena Karlsson Aronsson

    Hej Tobbe.
    Det va tråkigt o höra!
    Tack för att du meddelar.

    Hoppas att knät bli bättre tills på onsdag.
    Hälsa så gott från oss!

    Rapportera

    Rapportera