Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Oxelösunds IK PF-16

Följ

PF-16

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 17 dagar sedan Lena Karlsson Aronsson

    Hej Benny.
    Det va tråkigt o höra.
    Tack för att du meddelar.

    Hälsa så gott från oss!
    Hoppas vi ses imorgon eller nästa vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Benny Lindholm

    Hej Ellinore kommer inte idag

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Lena Karlsson Aronsson

    Hej Jouline.
    Nej vad tråkigt o höra!
    Hoppas hon kryar på sig snabbt.

    Hälsa så gott från oss!
    Vi hoppas att vi får se henne snart🤗

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Jouline Linder

    Lowa är förkyld o kommer tyvärr inte på träningen. Mvh Jouline

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Lena Karlsson Aronsson

    Hej Micaela.
    Vad tråkigt o höra!
    Tack för att du meddelar.

    Hälsa så gott från oss!
    Hoppas vi ses nästa vecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Micaela Laberius

    Hej!
    Malte Laberius kommer inte kunna vara med på dagens eller morgondagens träning.
    Med vänlig hälsning, Micaela

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Maria Fågelqvist

    Hej alla fotbollsföräldrar!

    Vi har fantastiska barn som springer, kämpar, utvecklas och har roligt tillsammans på planen.
    För att laget ska fortsätta fungera och utvecklas även utanför planen behövs vi vuxna också.

    Därför skulle jag vilja se om det finns några fler som vill vara med och starta en liten föräldragrupp. Ingen behöver offra all fritid eller bli expert på föreningsarbete – tanken är bara att vi hjälps åt med sådant som kan göra livet enklare för tränarna och roligare för barnen.

    Många bäckar små gör stor skillnad, och ju fler vi är desto mindre behöver var och en göra. Dessutom är det faktiskt ganska trevligt att lära känna de andra föräldrarna bakom alla mössor, kaffemuggar och sidlinjehejarop.

    Våra barn är ett lag på planen. Det vore fint om vi föräldrar kunde vara ett lag bredvid planen också!

    Skriv gärna här eller smsa mig om ni skulle vilja haka på.
    Kom igen, det blir kul :)

    Hälsningar,
    Max mamma Maria
    0729330046

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Lena Karlsson Aronsson

    Hej Mikael.
    Ja jag såg att han hade ont igår. Så vila idag är nog bra för honom.

    Hälsa så gott från oss!
    Ses i helgen😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Mikael Lennander

    Theo missar träningen idag för att vila häl och knä

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Jouline Linder

    Hej! Lowa kommer inte kunna spela idag tyvärr. Mvh Jouline

    Rapportera

    Rapportera