Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Oxelösunds IK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Oxelösunds IK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Enzian kommer inte idag, jag kunde inte ta bort anmälan
Rapportera
Hej! Oliver kommer inte på träningen, ont i foten efter att han skadade sig igår på träningen.
Rapportera
Oliver känner av halsen fortfarande så får hoppa över träningen… segt virus!
Rapportera
Dagens träning är tyvärr inställd då det är för få anmälda.
Vi laddar om och tar nya tag imorgon torsdag istället!
Nu på torsdag ska delar av laget delta på Domarutbildning.
Vill man också delta på träningen innan, så ser vi till att avsluta i tid så att berörda hinner till utbildningen i tid.
Här kommer en påminnelse om att swisha in 300 kr i samband med att ni tackar ja på kallelsen till Träningsläger i Råby i maj. Trevlig helg!
Rapportera