Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Oxelösunds IK F14-15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Oxelösunds IK F14-15.
F14-15
Följ oss för uppdateringar
Hej Haifaa.
Vi tar inte emot några anmälningar. Du får skicka till info@oik.nu och efterhöra om det är möjligt för henne att vara med.
Hej! Hnein vill komma på fotbollscampen, det går inte att anmäla längre kan jag åndå anmäla henne här? Vh/ Haifaa
Rapportera
Hej alla föräldrar!
Jag undrar om det är några fler barn som är anmälda till OIKs fotbollscamp nästa vecka? Minna vill gärna veta om det blir några fler som kommer :)
Tack för att du informerar. Matchen spelas på Åsborgen imorgon, inte gyllingsvallen som står i kallelsen.
Rapportera
Hej! Vi kommer ej till ramdalsparkeringen imorgon. Vi åker direkt till ärla då vi har ärenden innan. Mvh Enyas mamma
Rapportera
Halloj! Trots att vi dubbel och trippelkollade så är 8 påsar cheddar på vift, antingen har vi fått för få chips i leveransen (vilket de ej ser ut som på fraktsedlarna) eller så har någon fått med sig för många hör gärna av er om det blev någon diff på chipsen!
Har en oupphämtad leverans på chips kvar här också!
Blir det ändå kiosk tar jag det då jag är där och kollar på matchen. Kanske är bra att tjäna in pengar. Min fru Sara städar med tjejerna
Rapportera
Hej!
Tänker att vi ställer in kiosken på söndag, det är sammandrag för de yngre lagen med tillhörande kiosk. Så vi satsar på städning och match
Hej Sabina! Jag gjorde det. Hoppas att de svarar med positiva besked. Vh/ Haifaa
Rapportera