Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Oxelösunds IK F14-15

Följ

F14-15

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 13 dagar sedan Haifaa Alkhaldi

    Hej Sabina! Jag gjorde det. Hoppas att de svarar med positiva besked. Vh/ Haifaa

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Sabina Avander

    Hej Haifaa.
    Vi tar inte emot några anmälningar. Du får skicka till info@oik.nu och efterhöra om det är möjligt för henne att vara med.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Haifaa Alkhaldi

    Hej! Hnein vill komma på fotbollscampen, det går inte att anmäla längre kan jag åndå anmäla henne här? Vh/ Haifaa

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Sanna Ekwall

    Hej alla föräldrar!
    Jag undrar om det är några fler barn som är anmälda till OIKs fotbollscamp nästa vecka? Minna vill gärna veta om det blir några fler som kommer :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Sabina Avander

    Tack för att du informerar. Matchen spelas på Åsborgen imorgon, inte gyllingsvallen som står i kallelsen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Elin Olsson

    Hej! Vi kommer ej till ramdalsparkeringen imorgon. Vi åker direkt till ärla då vi har ärenden innan. Mvh Enyas mamma

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Maria Schönbeck

    Halloj! Trots att vi dubbel och trippelkollade så är 8 påsar cheddar på vift, antingen har vi fått för få chips i leveransen (vilket de ej ser ut som på fraktsedlarna) eller så har någon fått med sig för många hör gärna av er om det blev någon diff på chipsen!
    Har en oupphämtad leverans på chips kvar här också!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Jonas Tjäderhane

    Blir det ändå kiosk tar jag det då jag är där och kollar på matchen. Kanske är bra att tjäna in pengar. Min fru Sara städar med tjejerna

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Jonas Tjäderhane

    Tackar tackar:) då får jag längta till nästa pass istället😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj Maria Schönbeck

    Hej!
    Tänker att vi ställer in kiosken på söndag, det är sammandrag för de yngre lagen med tillhörande kiosk. Så vi satsar på städning och match

    Rapportera

    Rapportera