Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro Hockey Ungdom Team 15

Följ

Team 15

Följ oss för uppdateringar
Följ
Örebro Hockey Ungdom
Ishockey
Team 15

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 22 jan Ebru Akay

    ilon hinner inte var med på träningen idag tyvärr.
    Mvh Rosalin

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jan Emma Krantz

    Vi fick möte på en tajt väg och körde vid mötet av vägen och sitter nu fast i snön. Alla är ok, men vi väntar på bärgare eftersom vi inte kommer loss. Vi är vid skultuna kyrka om någon vänlig själ skulle kunna hämta upp Hugo så han kan spela?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jan Malin Panke

    Hej!
    Vi har ett par skridskor, Bauer Vapor, strl 36. Säljer för 300:- Använda men funkar gott ett tag till :)
    Smsa mig på 0733017363 om ni vill testa.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 dec 2025 Johan Nord

    Erica, det är Gustavs :) Tack för att den är i säkerhet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 dec 2025 Erica Holmberg

    Vi har med oss en röd/vit-rutig kylväska med Corny hem från Leksand om det är någon som saknar

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 dec 2025 Stefan Engström

    Felix säger att han såg en svart påse kvar igår.
    Kolla i kvarglömt korgen om den inte hänger kvar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 dec 2025 Jens Forneng

    Hej! Harry verkar glömt sin gympapåse på träningen förut, Har någon sett om den låg kvar i omklädningsrummet?

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2025 Patrik Gunningberg

    Hej!
    Vi är klara nu 19:00 med värdegrunden, vi är kvar vid idrottens hus för er som ska hämta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2025 Alex Nyman

    Vi löser det Camilla 👍 krya

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2025 Camilla Johansson

    Hej, jag har skrivit till Erika men skriver här också. Jag skulle sitta i seket idag på poolspelet men jag kommer inte kunna vara med på Trängen då jag har fått någon magbacill. Arvid får skjuts dit av sin pappa och jag hämtar men ingen av oss kan vara där under poolspelet tyvärr.

    Rapportera

    Rapportera