Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nosaby IF F-2012/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nosaby IF F-2012/13.
F-2012/13
Följ oss för uppdateringar
Av mycket gott som kom ur helgens Laxacup så kan vi alla också glädjas att vi fått ett nytillskott i tränarstaben!
Vi hälsar härmed Ella-Stinas pappa Erik varmt välkommen till laget!
| Åhus Beach | 29 jun, 11:00 |
| Ekogrillning | 12 jul, 10:00 |
| Ekogrillning | 12 jul, 13:00 |
| Eskilscupen "Bindande Anmälan" | 30 jul |
| Bollkallar Nosaby IF - Linero IF | 8 aug, 15:00 |
| 21 jun | Anmäl Dig till Sommarlovsfotbollen 4-5 augusti |
| 29 maj | Grattis Christian! |
| 7 maj | Senior Sport School på besök |
| 6 maj | Matchklimathelg 9-10 maj |
Vad roligt! Tack för härliga dagar och tack för allt ni gör för laget och tjejerna.
RapporteraRapportera
Välkommen Erik! Det ska bli härligt att ha med dig i tränargruppen😀
RapporteraRapportera
Vad roligt!!
RapporteraRapportera
Grattis till ett väldigt roligt uppdrag ⚽
RapporteraRapportera
Kul, välkommen!!!
RapporteraRapportera
Välkommen Erik!
RapporteraRapportera
Heja heja 👏
RapporteraRapportera
Vad roligt Välkomna Erik 😊 det kommer bli super bra
RapporteraRapportera
Skoj! 😀
RapporteraRapportera
Va roligt Erik! Tack alla för dessa dagarna i Halmstad😊
RapporteraRapportera
Kul Erik lycka till!⚽⚽⚽😃
RapporteraRapportera
Kul! ⚽ 👌
RapporteraRapportera
Tack för en fantastisk helg och Tack för förtroendet 😃 Kommer bli superkul och jag lovar att göra mitt bästa för att hjälpa tjejerna framåt 🏆
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Tack alla för en roliga dagar i Halmstad! 😀☀⚽
RapporteraSupergrymma tjejer, tränare, supportrar! Bra uppstyrt med allt från boende, tröjor, sponsorer, varvning av tränare, till härliga kvällar med fina minnen i bagaget!
Välkommen Erik! 💪
Rapportera