Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Myckle IK P16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Myckle IK P16.
P16
Följ oss för uppdateringar
Vi hämtar fikapåsen och ordnar med fika. Myckle supportrar ska icke bli utan sitt kaffe och sötebröd ☝🏽😎
Det är nog lugnt Micaela! Ni har ju gjort största jobbet med att baka!
Harry H verkar ha påse hos sig men de ska också till Piteå.
Rapportera
Hej. Vi lämnar hembakat i frysen idag. Meddela gärna så kan vi ta en "extragång" någon gång framöver.
Rapportera
Vi kan sälja fikat om Alexis inte kan komma dit. Men vet inte vem som har kaffepåsen, så den personen kanske kan bistå med att koka kaffe i klubbhuset? :)
Rapportera
Ja, bra uppmärksammat av Michaela. Jag skulle tro att vi är hemma men det beror på hur långt Majkens lag kommer i PiteåSG, där jag är lagledare.. Ska däremot också baka så det finns från oss med. Tänker att vi kan lägga det i klubbstugans frys, så är det på plats..
Rapportera
Hej. Varken vi eller Eyvinds är hemma nästa helg 28/6 och vi har fika/matchvärdansvar. Jag har bakat massa toscakakor och fryst in, men finns det någon som kan tänka sig att orda fikat på plats?
Rapportera
Toppen, Sara! Du kan skriva till mig på Messenger eller SMSa 0702505978 när du är redo att hämta eller om jag ska ställa ut den :)
Rapportera
Hej ! Ang hemmamatchen på söndag , till er som har fikaansvar. Fikapåsen står hemma hos Gustav, Ortvägen 10. Gustav kommer ej delta på matchen, så fikapåsen måste hämtas. Mvh Anna
Rapportera
Jag vill bara följa upp och säga att vår bakning ligger längst ner i frysen i klubbstugans kök.
Rapportera