Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Myckle IK P16

Följ

P16

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 2 dagar sedan Andreas Löwenhöök

    Jag vill bara följa upp och säga att vår bakning ligger längst ner i frysen i klubbstugans kök.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Ström

    Vi hämtar fikapåsen och ordnar med fika. Myckle supportrar ska icke bli utan sitt kaffe och sötebröd ☝🏽😎

    Det är nog lugnt Micaela! Ni har ju gjort största jobbet med att baka!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Elin Burström

    Harry H verkar ha påse hos sig men de ska också till Piteå.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Micaela Löwenhöök

    Hej. Vi lämnar hembakat i frysen idag. Meddela gärna så kan vi ta en "extragång" någon gång framöver.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Ström

    Vi kan sälja fikat om Alexis inte kan komma dit. Men vet inte vem som har kaffepåsen, så den personen kanske kan bistå med att koka kaffe i klubbhuset? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Alexis Kourtopoulos

    Ja, bra uppmärksammat av Michaela. Jag skulle tro att vi är hemma men det beror på hur långt Majkens lag kommer i PiteåSG, där jag är lagledare.. Ska däremot också baka så det finns från oss med. Tänker att vi kan lägga det i klubbstugans frys, så är det på plats..

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Micaela Löwenhöök

    Hej. Varken vi eller Eyvinds är hemma nästa helg 28/6 och vi har fika/matchvärdansvar. Jag har bakat massa toscakakor och fryst in, men finns det någon som kan tänka sig att orda fikat på plats?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Anna Ström

    Toppen, Sara! Du kan skriva till mig på Messenger eller SMSa 0702505978 när du är redo att hämta eller om jag ska ställa ut den :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Sara Bergqvist

    Jag kan hämta den hos er Anna :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Anna Ström

    Hej ! Ang hemmamatchen på söndag , till er som har fikaansvar. Fikapåsen står hemma hos Gustav, Ortvägen 10. Gustav kommer ej delta på matchen, så fikapåsen måste hämtas. Mvh Anna

    Rapportera

    Rapportera