Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariebo IK F 18
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mariebo IK F 18.
F 18
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Newbody-leveransen har redan kommit till Mariebovallen, och utlämning för F-18 är på torsdag 2/10 kl 17.30-19.00.
Ni swishar till mig och visar upp i mobilen när ni hämtar paketet, så bockar jag av er på listan.
Mitt nummer är 0709234531
Hör av er om ni har frågor!
Med vänlig hälsning, Madelene
Hej!
Snyggt spelat av alla föräldrar idag, och trevligt ordnat med korvgrillning efteråt 😊
Lite Newbody-info:
Paketen förväntas levereras från Newbody till Mariebo omkring den 8 oktober.
Det kommer efter det ett schema för utlämning av paket där det troligtvis blir så att lagen får tilldelade tider för uthämtning.
Ni betalar i samband med utlämningen och jag för sedan över hela beloppet till Mariebo.
Detta är all info jag har just nu, skriver igen när jag vet mer om datum och tider.
Med vänlig hälsning, Madelene
Hej!
Vi närmar oss slutspurt på newbody-försäljningen och sista dag att registrera ordrar är 21/9.
Kul att se att så många är igång med försäljningen! Många har redan sålt fem eller fler paket, men det är fortfarande några som inte är uppe i fem paket ännu, så kämpa på sista veckorna!
Om ni vill göra friköp (600kr/barn) så meddela mig senast den 10/9.
Med vänlig hälsning, Madelene
Newbody-info för er som har flera barn i föreningen:
Upp till två barn så blir det dubbel försäljning (minst 10 produkter) och dubbel kostnad för friköp (1 200 kr).
Har man tre eller fler barn i föreningen så blir alltså antal och kostnad enligt ovan.
Hör av er om ni har frågor kring försäljningen!
Mvh. Madelene
Hej! Nelly fick bollflickeuppdrag nyss den 23 aug. Hennes mormor har 70års kalas just denna dag så hon har dessvärre ingen möjlighet. Är det någon som vill ta det?
Rapportera
Hej!
Nedan är länken till New Body för att registrera er försäljning:
https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGETCLE/start?utm_source=sellerportal&utm_medium=webpage&utm_campaign=share-reglink-copy
Viktigt att ni registrerar i barnets namn och inte ert eget.
Kataloger finns klubbstugan att hämta, kom ihåg att hämta vid nästa träning!
Sista dagen att registrera in alla ordrar är 21 september. Minst 5 produkter gäller.
Välj hemleverans så får ni varorna levererade hem direkt, och ni slipper hämta dem i klubbstugan.
Betalning sker i efterhand när alla produkter är levererade. Mer information om detta kommer.
Ni som säljare ansvarar för att leverera till era köpare och tar betalt vid leveransen.
Vill ni köpa er fria för 600 kr/spelare meddelas detta till mig Madelene på telefonnummer 0709 234 531 senast den 26/8. De som väljer att köpa sig fria blir debiterade beloppet via faktura som skickas ut från Mariebo IK senare i höst direkt till berörda spelare.
Mvh Madelene
God kväll!
Kul att så många dök upp på samlingen idag.
Det vi pratade om var att det kommer bli mer aktiviteter som vi föräldrar behöver hjälpas åt med och på måndag startar första, New Body försäljning. Vår ansvarig heter Madelene Blom och hon kommer att skicka ut info gällande detta.
Vi kom även överens om att när det är tilldelning av ansvar för de större aktiviteterna så delar jag ut ansvaret enl. en lista men när det är enskilt så gör jag en förfrågan till gruppen.
De aktiviteter som kommer framåt är:
o Städning - info och mail är utskickad
o New body - info kommer
o Bilbingo
o Bingolotter
o Matchvärdar
o bollflickor
o Mariebodagen
Gällande städningen av klubblokalen så har jag lagt info under filer-dokument på laget.se. Där finns det kontaktuppgifter till föräldrar och info om vem som städar på vilket datum. Så om ni vill byta med någon hittar ni info där.
Vi kommer också att behöva en lagförälder till, så anmäl er till mig.
Med vänlig hälsning Catharina
Hej,
jag har skickat ut mail till samtliga gällande städning av MIK klubblokal.
* Det är 8-10 personer vid varje tillfälle och varje grupp har en ansvarig som kommer att få nyckel/tagg till lokalen.
* All städning sker kl. 19.00.
* Om ni får förhinder är det er uppgift att byta med någon annan i laget.
Frågor? Kontakta mig, Catharina (catharina.joensson@gmail.com)
Hej!
RapporteraVissa av er har sålt väldigt mycket och om man inte vill eller kan ligga ute med pengar så kontakta mig, så får vi göra ett undantag och ni swishar efter att ni fått betalt från era kunder.
Om ni inte har möjlighet att hämta paketen på torsdag så be någon annan hämta åt er. Detta är enda tillfället.
Med vänlig hälsning, Madelene