Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ljungby IF Gåfotboll Mix

Följ

Gåfotboll Mix

Följ oss för uppdateringar
Följ
Ljungby IF
Fotboll
Gåfotboll Mix

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 5 dagar sedan Annelie Bengtsson

    En otroligt härlig måndag med strålande väder och dessutom
    Gå fotboll att se fram emot.

    Vi är minst 10 spelande ikväll kl.18.30-19.30.
    Efter träningen blir det fika, jordgubbar, klurigheter och quiz.

    Det är helt enkelt på Lagavallen det händer ikväll så vi ses och som alltid alla är välkomna!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Annelie Bengtsson

    Vi fick en drömstart på VM och minnen för livet kring vad vi gjorde i morse kl.04.00 - var du vaken eller fick du din skönhetssömn. Mycket att prata om ikväll när vi ses på Lagavallen kl.18.00 för eftersnack och uppvärmning.

    Vi är minst 8 som dyker upp i träning kl.18.30-19.30 och fler är alltid välkomna.

    Tänk på att svara vilka datum som passar dig för AW i september. Hälften har svarat så det finns all anledning för dig att gå in och påverka slutresultatet - så in och rösta!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Annelie Bengtsson

    Denna vecka startar vi som sig bör med höjdpunkten GÅ fotbollsträning ⚽️ och avslutar den med studentfirande och sommarlov 🇸🇪💐🎂☀️

    Välkomna till Lagavallen kl.18.00 för uppvärmning och träning kl.18.30-19.30
    Vi är minst 10 spelare som har anmält sitt intresse och det finns alltid plats för fler.

    Vi ses ikväll 💪💯🥳

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Nina Bergström

    Jag kommer också

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Annelie Bengtsson

    Första dagen i juni 💪
    Sommaren är här och träning ikväll
    Ett starkt startfält på gång med minst 10 spelande
    Välkomna är ni alla till Lagavallen
    Start med uppvärmning 18.00 och träning kl.18.30-19.30

    Njut av kvällen 🌟

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Annelie Bengtsson

    Annandag pingst och strålande sommarsol och värme.
    Träning som vanligt på Lagavallen kl.18.30-19.30.
    Annelie kan inte denna och nästa måndag så "någon annan kommer att " dyker upp och tar ansvar för kvällen.

    Just nu är det 6 st anmälda till träningen och fler kan dyka upp.

    Välkomna till kvällen träning!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Annelie Bengtsson

    Idag blir det en härlig fotbollsfest på Lagavallen med Toyota Cup match på A-plan kl.19.00 för vårt herrlag.
    Det innebär att vår härliga grupp får träna på den vår andra gräsytan mellan A-plan och B-plan. (bakom det andra målet helt enkelt - vi byter sida)

    Samma tid 18.30-19.30 men ny "Yta"
    Just nu är vi 6 glada och gå-sugna spelare som kommer. Fler är alltid välkomna.
    Uppvärmning från kl.18.00.

    Vi ses på Lagavallen

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 maj Annelie Bengtsson

    Ett starkt startfält till dagens träning.
    Vi är minst 9 st träningsbara.
    Kan komma någon extra till vår underbara arena Camp Nou.
    Blött i gräset så tänk på att ha extra bra skor.

    Uppvärmning från kl.18.00
    Träning kl.18.30-19.30

    Vi ses på Lagavallen

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj Annelie Bengtsson

    Maj är här och det bästa med maj månad är ljuset, fågel kvittren och alla blommor som vaknar till liv och doftar ljuvligt. Helt rätt jag har inte pollenallergi 🌸
    Kämpa på alla ni som har och tar er medicin.

    Ikväll ses vi på Camp Nou kl.18.00 för att värma upp och kör spel kl.18.30-19.30

    Ses snart 💃

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr Annelie Bengtsson

    Idag har vi ett härligt fotbollsväder och ett härligt gäng som kommer till träning. Just nu är vi 6 anmälda till träningen och det är alltid välkommet med fler.
    Vi ses på Lagavallen kl.18.00 för uppvärmning för er som kan och träningen startar kl.18.30-19.30.

    Välkomna!

    Rapportera

    Rapportera