Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lindome GIF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Lite kort rapport från Årsmötet:
Carl-Johan invald i styrelsen
Budget gick igenom med oförändrad medlemsavgift
Kaffebodarna vid L3 och omgivande planer skall rustas på fixardagen
Mycket diskussioner kring försäljningen som många föräldrar anser jobbigt, men fortsatt försäljning och bibehållen medlemsavgift blev beslutet
Om det är någon som har Willys plus så kan man handla 2 gånger 20 pepsi för 89:90+pant. Vi har idag bara CocaCola original, men flera frågade efter sugerfree. Om någon kan köpa detta så ersätter jag detta mot kvitto. Jag har ett 15 pkt CocaCola hemma, så tar det slut meddela mig
Rapportera
Alternativt så kan Calle ta med kassarna till Lindevi imorgon när killarna har träning?
Rapportera
Fikapåsarna finns att hämta hos oss på Bergavägen 10. Finns en del läsk kvar men behöver fyllas på med kakor, fikabröd etc!
Rapportera
Underbart med extra cash till lagkassan, Håkan!
Jag kan vara med och sälja nästa helg!
Nån till som har lust att hjälpa till?
Idag lyckades vi få in 925 kr till lagkassan. Tack för support Jennie, Linda och Frida! Ett extra tack till Mikael också för den nya termosen.
I och med att grabbarna spelar på Full plan behövs inte bordet mer utan vi etableras i lilla boden på kortsidan.
Är det någon som vill hjälpa till att skramla pengar på nästa träningsmatch hemma nu i helgen?
Fikalistan kommer, när Margaretha har fått spelschemat och vi vet våra hemmamatcher.
Jag kan åka och handla dricka Håkan
RapporteraFrida: Om Calle tar med påsarna till träningen så kan jag hämta dom där