Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lindome GIF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Hej, jag har fikabordet hemma samt påsarna med saker, jag jobbar lördag så den som ska ha fika får hämta sakerna under dagen eller i morgon efter halv 4.
Ha en fortsatt bra dag🌞/Kicki
(Sagbrovägen 20a, 0704417592)
1120 kr till lagkassan för helgens samlade fikaförsäljning. Bra jobbat i kylan!
Och grattis till P2011 som vann mot Näset idag. Otroligt fint spel och välförtjänt
Tack Frida och jennie för matchvärdinsatsen och fikaförsäljningen i helgen. 740kr på lördagen och 1000 kr på söndagen, nytt rekord.
Rapportera
Påminnelse om 2000 kr för Er som skall med till Eskilscupen i sommar. Jag behöver Era pengar på fredag senast
Rapportera
Fikalistan och matchvärd är uppdaterad. jag har tagit bort ledarna ur fikaförsäljningen och matchvärd då de lägger mycket tid med våra duktiga killar och skall inte behöva sälja fika också. Det innebär att vi andra får göra en extrainsats då vi inte är likamånga killar längre. Fikaförsäljningen är viktig för att killarna skall kunna vra med på cuper och ha lite roligt ihop. Eftersom det är nära till helgen går jag in tillsammans med Frida (holgers mamma) och tar fikat nu på lördag.
Rapportera
Hej,
Kan någon byta med mig och ta matchvärd nu på söndag på bortamatchen mot Sandarna?
Nu finns fikalistan och matchvärdslistan upplagt. Observera inbjudan till indormation om matchvärd den 7 april. Fikalistan finns under "Mer" Dokument - schema fikaförsäljning.
Matcherna under hösten kommer senare då det rör på sig alldeles för mycket just nu. I och med att de två lagen spelar på olika dagar, får en del av oss två pass denna termin. Ni andra kommer få motsvarande under hösten. Nu ställer vi upp för killarna så de får en bra säsong och att vi får lite intäkter för att kunna finansiera cuper och andra rolia evenemang
Om det behövs påfyllning så köpte jag 30 CocaCola till lagets fikakasse
Rapportera