Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lindome GIF F-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lindome GIF F-2011.
F-2011
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej Eleonore och andra föräldrar vars barn står som ”reserv” i kallelsen. Denna gång kör vi inte med reserver vilket innebär att alla som vill spela kommer att få spela. På sikt får vi alla bli bättre på att anmäla barnen i tid då det styr hur många lag som vi anmäler till cuperna. Jag uppdaterar laglistorna med barnen som har tillkommit. Anmäler man sitt barn from idag i kallelsen får man gärna skriva nåt här också så vi inte missar det. Mvh
Rapportera
Barnen kommer att spela antingen fm 9-12 eller em 12-15. Vi kan nog ordna det efter de önskemål som har inkommit hittills, ska försöka och fixa fram lagindelningen ikväll så ni får besked om hur det blir. Håll koll i era inkorgar 😁
Rapportera
Hej Vila vill gärna vara med i cupen på söndag den 25 men hon kan bara vara med på eftermiddagen. ( efter kl 12)
Rapportera
Hej, ser att även Maja J ligger som reserv. Gjorde intresseanmälan direkt, men släpade tydligen i den skarpa anmälan 😀. Ser att hon ännu inte ligger i något lag, så om det går är hon gärna med på förmiddagen.
Rapportera