Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lillån IBK P2011/P2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lillån IBK P2011/P2012.
P2011/P2012
Följ oss för uppdateringar
Nä, det blir såklart tight för säkerligen alla föräldrar med den tid vi fått. Men jag själv, Fredric och Dennis är ju inga undantag. Vi kommer behöva hjälp med sargbygget oavsett, annars är det vi som får ta ledigt varje tisdag istället för att alla hjälps åt växelvis...
Rapportera
Vad kul med en ny säsong men tråkigt med tiderna. Jag har svårt att tro att någon kan hinna med ... att komma innan 16:30 och förbereda med innebandyplan.
Barn kan givetvis gå direkt från fritids men som vuxen kommer man inte hinna med.
Hejsan! Nils Kindgren kan tyvärr inte komma på träningen idag.
Hälsningar Petra
Hej!
Ni som har sålt sina Bingolotter kan swisha till mig
0736915955
Hälsningar
Monika
Hej alla föräldrar som ska bemanna kiosken!
Då kaffebryggaren i hallen inte är att lita på så får vi brygga kaffe hemma. Om alla tar med en termos var så borde det räcka under dagen. 😊
// Petra (kioskansvarig)
Hej! Jag glömde ta bingolotter i lördags men tar dom på lördag om det går bra.
Mvh Sofia
Tänkte göra mig skuldfri ang bingolotterna! Till vilket nummer? :)
Rapportera
Hej alla.
Min sin Olle palm vill börja träna innebandy och vi tänkte komma förbi nu idag.
Vet inte om detta är tätt sätt att ta kontakt för att börja? Vi söker upp tränarna vid start och kollar
Kul att ni kommer ingång men tråkig tid. Hugo Englund kommer tyvärr inte kunna vara med i höst då. Vi har ingen möjlighet att hinna till träningen.
Rapportera