Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lillån IBK P2011/P2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lillån IBK P2011/P2012.
P2011/P2012
Följ oss för uppdateringar
Hej igen!
Jag kommer att vara på träningen ikväll för att lämna restaurangchanserna. Jag tänkte komma på slutet runt 18:45.
Hälsningar
Monika
Hej på er
Imorgon kommer jag skicka vår beställning av restaurangchanser. Det är fortfarande några av er som inte hört av sig. Kan ni ta kontakt med mig och meddela mig ifall ni önskar app eller häften samt skicka pengarna via swish till 0736915955.
Lugnt. Försäljningen ligger lite illa till i förhållande till säsongsstart. Svårt att sprida tydlig info när det nästan gått ett halvår sedan sist vi sågs..
Rapportera
Ber om ursäkt för fattade inte att man var tvungen att betala innan vi fått RC häftena. Ställer mig upp och erkänner missen och ska åtgärda det innan dagen är slut. Trodde man skulle få pengarna från de man sålt till i samband med att man lämnade över det till dom som man fångat/bokat. Förlåt! /Eva.
Rapportera
Hej
Jag har en kille vid namn Emil som är född 2011.
Han skulle gärna komma ner på tisdag och vara med på träningen.
Vi undrar om det kan fungera och om Emil kan vara med framåt.
Vi bor här i Lillån
Henrik
Hej Mattias! Svarar här och på SMS. Han är varmt välkommen! Mvh Ledarna
Rapportera
Håller med Forssten- vi får hjälpas åt allihopa. Det blir en konst att hinna till 16.30 men vi gör vårt bästa!
Rapportera
Kul med ny säsong och att de flesta av er tränare hänger i 🙏👍... Bra med ett rullande schema för sargbygge då man kanske inte alltid hinner dit i tid. Om alla föräldrar hjälps åt så blir det kanske inte så många tillfällen.
Rapportera
Vilmer kommer lite senare till träningen.
Rapportera