Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lödöse-Nygård 70 HC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lödöse-Nygård 70 HC.
LN-70 HC
Följ oss för uppdateringar
till styrelsen ln70 u9 slog goblins också men inte lika viktigt kanske :(
Rapportera
Ett Stort Grattis till A-laget, spelare och tränare,den här vinsten var ni värda.
:)
//Catrine
Hoppas att många Lödösebor och Lilla Edetbor kommer till Lödöseborg i kväll. Invigning av vår ishall och match för A-laget mot Trollhättan Goblins. Det kommer att bli en spännande match.
Kom dit och stöd killarna!
//lagledare i A-laget :)
Nedanstående är inte ens värt att kommentera och absolut inte i en gästbok!
Rapportera
kul att du skrev i din blogg om d-pojkarna .det skulle vara ändå roligare om du kom till vårat omklädningsrum någon träning eller match så barnen vet vem du är
Rapportera
Till ledarna u9:
RapporteraDet var ju era spelare som visade vägen för oss. Det sade jag också till er i går efter matchen. Självklart är alla lag lika viktiga i en förening från skridskoskolan till A-lag. Tyckte bara att en del av er gnällde lite väl mycket i går inför vår match. Vi ska givetvis hålla ihop i föreningen, även i medgång!!!
Ni gör ett kanonjobb och jag vill passa på att tacka även styrelsen och övriga ledare, sportchef och andra som stöttat oss under två och 1/3-dels säsong utan seger för A-laget (en oavgjord mot Vårgårda) i vårt seriespel.
LN 70 är en liten förening där alla är lika viktiga, och så tycker jag också att det är.
//lagledaren i A-laget :)