Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Linderöds IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 mar 2009 hf

    blir de nån fest på lördag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 mar 2009 # 20

    Japp med en sådan andra halvlek.
    Lite tråkigt när man avslutar första halvlek så bra. Men det är "bara" en träningsmatch. Brättre går det nog när alla är hela och friska och tränade.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2009 Supporter

    Rättvist ??

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2009 Anne

    2-1 till Everöd :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 feb 2009 Supporter

    Hur Gick det idag mot Everöd?

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2009 #18 jönne

    lycka till imon grabbar

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 feb 2009 Anne

    3-1 till lif men sönnarslöv fick hjälp av bla månsa som gjorde mål. Helge o Kim stöttade oxå.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 feb 2009 hf

    hur gick de igår

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb 2009 HJ

    Jag skyller på tidsomställningen

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb 2009 Böna

    Synd att du aldrig lärde dig det Henke!!! :)

    Rapportera

    Rapportera