Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Linderöds IF Seniorlag Herrar

Följ

Seniorlag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 mar 2009 20

    Han kanske kan gör lite mer mål än du?

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2009 42

    Va fan ska vi med Sebbe till??!!! Jag hade faktiskt tänkt satsa...... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 mar 2009 18#jönne

    välkommen till klubben zebbe, gött att de är klart nu,gött att du får spela lite matcher nu å så

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar 2009 "G"

    Vem nicka fram till pågen?!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2009 Anne

    Helt ok idag pågar! Vems påg gjorde 1-2 målet? :) Ha det så kul ikväll o var rädda om de unge!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2009 !!!

    www.horby.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2009 42

    Heja di blåe!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2009 "G"

    Dax för revanch idag gubbs, nu visar vi att "fel" lag spelar i femman!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2009 Hf Nr 6

    Syns imorgon på gillet, då blir de poker turnering, Schibba

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2009 #77 Elvstrand

    Hej grabbar,

    Lycka till imorgon, spöa dom med ett antal mål! Snart så har man gjort sin värsta arbetsperiod så att man kan komma tillbaka i träning igen....ses i nästa vecka!! Trevlig helg :)

    Rapportera

    Rapportera