Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Conny!
Lite bättre kan vi väl. jag tycker vi dubblar insatsen. Får väl sälja av lite julklappar på blocket om det är för mycket. Det blir bättre fighter med högre insats.
Singelspelet, de blir runt 6-8 st imorgon beroende på arbete och pigghet, de är bara att komma ner kl 1200 imorgon. Ska vi lägga en 20kr per spelare?
Rapportera
Nån som e sugen o spela i eftermiddag?? Tänkte dra ner o träna lite. Kanske lite värmning för dom som ska vidare på juldagspartaj. Är väl där vid 16-tiden.
Rapportera
får nog hoppa raketen tyvärr, trodde det skulle börja senare, måste jobba, men finns inga deg här ändå,
Rapportera
Singel Cup onsdag 26/12 kl 12 00;-). Håkan, Sylve, Eirand, LillDanne och Conny anmälda för tillfället, när ni öppnat klapparna klart så anmäl er i gästboken.
Jag spelar gärna singel-cup på onsdag..
Sen Ronny... Jag hjälper gärna till med ideer och driver tävlingar/ cuper och annat.. Bara att skrika till.
God Jul osv bla bla....
Mvh
Rickard Eirand
Lillen!!
RapporteraSkriv in på deras gästbok eller ring någon ansvarig om du hoppar av. Ps! Du har antagligen redan gjort det. Ville bara påminna dig.