Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Ronny inte helt omöjligt att jag dyker ner på fredag kan behöva mer träning så man börjar komma i bättre form :)
Rapportera
Halloj
jag kommer ner garanterar på fredag och sparrar dig Ronny :D
däremot undrar jag om det är någon som vågar sig ner och skjuta / spela lite idag? jag har sjukt tråkigt och känner att jag behöver lägga ett par timmar nere i lokalen ikväll.
Om det inte är någon som är sugen på att spela men som har nyckel så var vänlig och hör av er så jag kanske kan få låna en :D tack på förhand
Träningen gick bra personligen, sen satt ju extra skotten när jag gick läggare i dubbeln;-) 9 pers helt lagom, även om man sakna en del spelare;-(
Rapportera
Ja tack Tommy. Träningskvällarna ger så bra energi och en hel del skratt. Vi fick se många bra skott igår från samtliga.
Extra tack till Conan o Lilldanne som var kvar med mig ända fram till 21:30, rolig o bra x-tra träning.
Tänkte dra ner o träna kl 13:00 på fredag om någon/några är sugna att vara med.
Då är dom bara avundsjuka på Wille, han e grym, levererar när det behövs som mest. Msn vinner inte Silver på SM eller guld i fyrlingen om man inte är bra. Skulle jag tagit hans plats i laget, ja då hade dom haft en ledig Söndag. Han är vår nästa stora stjärna! Damma av Ivarsson o motivera Marklund så kanske vi kan vinna ett par VM matcher.
Rapportera
Ronny på MariaPlanket tycker vissa att han vinner ju för att han Spelar med utländska stjärnor? Han verkar mer koncentrerad och spela bättre, inte som vissa som tror att han bara behöver kasta så ordnar lagkamraten allt. Holländaren 21 år låg på 90% hela veckan, fick frågan varför? Lätta banor behöver bara skjuta rakt vart svaret. Killens värsta rasp var 10 cm från klotet bara på järn oftast och på långt avstånd.
Rapportera
Det går att gå in o kolla nu i efterhand, då kan man spola fram till det man vill se. Wille till landslaget!!!!!
Rapportera
Härligt. >>>Danne, du kommer in med en vanlig bordskniv. Jag har ingen nyckel men kommer alltid in ändå.
Rapportera