Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Bra start på Boos vinterserie- 3 segrar, mot Lag Hoffa (Boulero) 13-9, Lag Birgersson (Maria) 13-9 o Lag Terstchenko (Boo) 13-5. Vi som spelade var Birgitta, Bosse o Tommy.
Rapportera
Ja vi var inte många idag. Kanske ska lägga ner träningskvällarna o åka ut till Orminge o träna på Tisdagar istället. Hmmm tål att tänkas på.
Rapportera
Dom jag pratat med är Lilldanne,lillen o Eirand. Dom tre o jag ska ner sen brukar alltid Siwan vara med på gemensamma träningarna. Jag tror morsan skulle ner också. Tror nog vi kan bli 12-13 stycken. Helt rätt Robban, det är därför vi kör en fast dag o fast tid så så många som möjligt kan planera in att spela, är ju som du skriver, ju fler ju roligare.
Rapportera
Jag kan självklart träna själv när jag vill Ronny men är roligare när fler är där då man också kan avsluta med lite matcher... undrar fortfarande om det är några fler som ska ned ikväll?... om ej så väljer jag någon annan dag för boulespel.
Rapportera
Ja Robban det är träning varje Tisdag. Packe e sjuk, Conan jobbar, jag kan bli lite sen (styrelsemöte kl 17) lägg ut ett klot på 8 meter, dra ett streck 30 cm framför klotet. Skottet måste landa förbi strecket. 30 skott/man. Bokför antal träff o Calle så man kan räkna ut procent. Jag kommer så fort jag kan.
Rapportera
Blir det någon träning ikväll?.... eller är några som tänkt sig att lira lite ikväll?
Rapportera
Inneserien i Boo är tyvärr full, Hoffa skicka mail idag och säger att han missade mitt mail? Skitsamma jag kunde ju bara 1 gång, kajutan får åka på lite Stockholms träningar eller fixa träningsmatch.
Rapportera
Spelat mer denna vecka än senaste halvåret. De vart 100 skott på 8m 73 träff, kändes riktigt bra idag. Nu blir de bara spel en gång innan cupen på Söndag. Viktigt att vara pigg i både huvud och kropp för att de ska bli bra.
Rapportera
Ja det var riktigt trevligt även om jag själv inte helt minns hur man spelade :) eller vill inte minnas heter det kanske.
Rapportera
bra spelat och grattis, du fick inte till rätt namn på sista laget;-)
Rapportera