Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
Ja, det var skitkul, en helt annan anspänning o fokus. Var helt slut efter 4 1/2 timmes spel, verkligen helt slut. Dom siktar på att köra turnering varannan Lördag, vore kul om fler haka på.
Rapportera
Grattis kul att egen träning ger resultat, starkt att slå ut 3 lag med SM guld i meriterna.;-)
Rapportera
Rapport från grönbrallans turnering på boulebar. Jag o Björne slog ut lag Sten Ek, han skjuter nå grönjävligt den gubben! Sen slog vi Måns Daniel o Erik Lööf. Nu ska vi spela kvartsfinal.
Rapportera
Öppna klassen. Glöm inte att medlemsavgiften på 400 kr och licensen på 250 kr ska betalas innan sista Januari. Betalar man inte medlemsavgiften så får man inte spela i lokalen eller vara med på klubbens aktiviteter.
RapporteraLicensen medför arbete för kassören så vi vill ha in det i klump nu så det kan skickas till förbundet i en sväng.
Påminn varandra om detta så att vi kan få det ur världen.
Fråga??
Hur många i klubben skulle vara intresserade att till självkostnadspris boka en kväll på boulebar globen, ha Marklund som instruktör och spela lite, kan ju käka där också??