Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kajutan BC KAJBC
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kajutan BC KAJBC.
KAJBC
Följ oss för uppdateringar
15 st på träningen ikväll, många imponerade på fokusering på klot. Synd att vi inte har större lokal.
Rapportera
Nu finns vi på Facebook. Sök på Kajutan BC, tryck på gillaknappen o var med. Där kan alla skriva om tävlingar, träningar o lägga ut bilder mm. Har du inte ett Facebook konto så skaffa ett, du behöver ju inte vara aktiv på din sida utan bara kolla runt på övriga som tex Kajutan BC.
Rapportera
Haha, Robban, inte än :) Jag kan iofs höra vad han skulle ta för att komma ner till Nynäs o instruera.
Jag tränar ikväll runt 18 om nån e sugen.
Det är en rolig idé vi absolut kan kika på. Det jag ville åt nu var att få träna med och få instruktioner och tips av i dagsläget kanske Sveriges bästa boulespelare.
Rapportera
Ronny... roligare att lägga typ 100 kr per deltagare och fixa utmaningar mot andra bra klubbar och lira gratis på Svandamsskolan, FH eller på någon annan grusplan i Stockholm. Vinnande klubb håvar in pengararna. Dom förlorade 100 kronorna (om det nu dyker upp bra lag blir det väl förmodligen minus i pluskan) kommer att ge väldigt bra matchträning per satsad krona :-)
Rapportera
Ja, vilken dröm! Tänk att få haft 16 banor, då hade man kunnat rigga lite roliga tävlingar också.
Rapportera