Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS Motion herr Innebandy

Följ

Motion herr Innebandy

Följ oss för uppdateringar
Följ
Vintrosa IS
Innebandy
Motion herr Innebandy

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 15 dagar sedan Peter Larsson

    Jag får med mig 2 juniorer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Simon Karlström

    Tror vi är 12 st, 13 med dig isf

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Andreas Norman

    Hur många är ni? Jag tänkte försöka hinna dyka förbi.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Simon Karlström

    Fan komigen nu gubbs ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Simon Karlström

    Sista träningen för säsongen komigen nu blir vi 20st !!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Peter Larsson

    Det ser ut att bli pubrunda 26 juni, in och rösta 🙂

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Mattias Ceder

    Oj, oj, oj! Månne vi slog rekord förra veckan. För tredje gången på rad är väldigt jämn tillställning. Och målsnål!! Det röda laget anförda av Sers i målet vann matchen med "hela" 4-3. Undertecknad minns inte när vi hade ett sådant resultat. Handlade det om ett strålande försvars- och målvaktspel eller kanske uruselt måskytte... betraktaren får avgöra. Riktigt roligt var det i vilket fall. Och bra för spänningen i tabellen. Eric ligger nu bara en poäng före Sers och två poäng före Kenny. Om det röda laget vinner imorgon kommer Eric att tappa ledningen. Välkomna till en jämn tillställning i hallen imorgon igen. Undertecknad lämnar en liten passus för kroppens tillstånd då han en stund innan ska springa Blodomloppet men hoppas att orken ska finnas att ta en innebandymatch. Resultat under dokument.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Andreas Norman

    Lite kort varsel men vi har en sista tid för säsongen bokad i Kumla på söndag 18.30. Vi är dock lite kort om folk så jag undrar om vi har ett gäng här som kanske vill vara med eller ännu roligare om vi kunde få ihop 2 varsina lag och köra en match Kumla vs. Vintrosa. Vi kör blandat damer och herrar om ni har en respektive som är sugen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Martin Hedlund

    Blir nån minut sen

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj Erik Appell

    Sent avhopp på mig idag. Skallebank som inte släpper!

    Rapportera

    Rapportera