Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Zenith InnebandyLekis Pojk

Följ

InnebandyLekis Pojk

Följ oss för uppdateringar
Följ
IK Zenith
Innebandy
InnebandyLekis Pojk

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 apr Niklas Öhlén

    Albin är gärna med!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr johanna henriksson

    Alfred Olsson vill gärna fortsätta den nya tiden.
    Mvh Johanna

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Mattias Ehrstrand

    Vincent och assisterande tränaren är taggade

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Nathalie Brynolfsson

    Hej!
    Adrian vill också gärna fortsätta.

    Mvh Nathalie

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Anna Everuss

    Cornelis fortsätter gärna också med den tiden

    Mvh Anna

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Julia Nordendahl Berndtsson

    Vi fortsätter gärna med den nya tiden!

    Mvh, Julia & Nils

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Patrik Östling

    Hej alla innebandy spelare !!

    Zenith har tagit fram en tid för oss på lördagar med start nästa vecka kl 10:15 till 11:30. Vänligen återkom innan måndag om den är intressant.
    Torslandaskolan F-6.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 apr Patrik Östling

    Hej Allihopa!

    Träningen Lördagen den 4/4 ställs tyvärr in på grund av etableringen med renoveringen i sporthallen samt att det är påsk.

    Informationen kring renoveringen med sporthallen kan ni läsa nedan.
    Vi får hoppas att vi får svar snart så att vi kan fortsätta spela fram till säsongens slut.

    Mvh Patrik


    Hej Ledare, 31/3

    Vi håller just nu på att gå igenom era önskemål för att fortsätta träna när Björlanda Sporthall stänger ner för renovering den 6:e April. Vi återkommer med ett förslag så fort vi har fått ihop det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 mar Patrik Östling

    Hej Nanna 😊

    Ni är mer än välkomna. Det är innebandy lekis denna säsongen också. Sen får vi se hur det utvecklas.

    Vår innebandy lekis har gått över till mer tekniska övningar och matcher. Men med fokus på att det ska vara kul såklart.
    Det finns innebandy klubbor och skyddsglasögon man kan låna.

    Skicka gärna en anmälan till Magnus.gillmark@gmail.com
    Så läggs ni till i lager.se innebandy lekis

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 mar Nanna Cebnér

    Hej!

    Vi har två pojkar, födda 2019 och 2020, som är sugna på att testa innebandy.

    Är det innebandylekis som gäller för båda? Behöver man anmäla sig i förväg för att delta?

    Allt gott,
    Nanna

    Rapportera

    Rapportera