Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Zenith InnebandyLekis Pojk

Följ

InnebandyLekis Pojk

Följ oss för uppdateringar
Följ
IK Zenith
Innebandy
InnebandyLekis Pojk

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 16 dagar sedan Patrik Östling

    Hej!

    Jag vill bara meddela att jag kommer att avluta min tid som innebandy tränare.
    Det är jätte tråkigt, men beslutet grundas på att min grabb inte har samma intresse som jag själv.

    Vi kanske ses längre fram om intresset hos honom kommer tillbaka

    Det har varit jätte roligt att få ha testa på att vara tränare och detta kommer jag ta med mig hela livet

    Ha en fin sommar! 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Patrik Östling

    Påminnelse!

    Idag början innebandy träningen 11.00 !!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 apr Patrik Östling

    Hej!

    Jag vill bara påminna om att det inte är någon träning 2 maj.
    Kallelse skickas ut med automatik och det är inget jag kan göra något åt.

    Mvh Tränarna

    Trevlig helg! Allesamman :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr Patrik Östling

    Hej

    innebandy på lördag!

    Torslandaskolan F-6
    Infarten till skolan är från Domarringsgatan (kör förbi Willys) så ni kommer på rätt sida skolan.
    Gå sen till idrottshallen som är skyltad fram till entré H.
    Ring tränare 0700-439753 eller 0702-881352
    Om ni inte kommer in

    Se följande bokningar. Obs 2 maj ingen träning, och senare slut den 30 maj.

    "Hej Zenith IK!
    Tack för din bokningsförfrågan!
    Ditt önskemål:
    2026-04-18 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
    2026-04-25 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
    2026-05-09 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
    2026-05-16 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
    2026-05-23 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
    2026-05-30 11:00 - 12:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan"

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Eric Simonsson

    Isac fortsätter också gärna. Mvh Eric

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Julia.kajsjo@outlook.com Kajsjö

    Hej! Vincent vill gärna fortsätta den tiden!
    Mvh Julia

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Mathias Brolin

    Hej,

    Ludvig vill gärna vara med men det krockar med hans simning, men det är bara 2 gånger kvar på den.

    När slutar innebandysäsongen? (Han kan ju fortsätta från 2maj och framåt)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Hanna Nyquist

    Kul! Noel är också med!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Heidi Käpynen

    Isaih är med! Kul!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Rebecka Gadd

    Henning också! Kul att det gick att ordna!

    Rapportera

    Rapportera