Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Zenith InnebandyLekis Pojk
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Zenith InnebandyLekis Pojk.
InnebandyLekis Pojk
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Jag vill bara påminna om att det inte är någon träning 2 maj.
Kallelse skickas ut med automatik och det är inget jag kan göra något åt.
Mvh Tränarna
Trevlig helg! Allesamman :)
Hej
innebandy på lördag!
Torslandaskolan F-6
Infarten till skolan är från Domarringsgatan (kör förbi Willys) så ni kommer på rätt sida skolan.
Gå sen till idrottshallen som är skyltad fram till entré H.
Ring tränare 0700-439753 eller 0702-881352
Om ni inte kommer in
Se följande bokningar. Obs 2 maj ingen träning, och senare slut den 30 maj.
"Hej Zenith IK!
Tack för din bokningsförfrågan!
Ditt önskemål:
2026-04-18 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
2026-04-25 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
2026-05-09 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
2026-05-16 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
2026-05-23 10:15 - 11:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan
2026-05-30 11:00 - 12:30; Anläggning: Torslandaskolan - Gymnastiksal (Åk. F-6); Status: Förfrågan"
Hej! Vincent vill gärna fortsätta den tiden!
Mvh Julia
Hej,
Ludvig vill gärna vara med men det krockar med hans simning, men det är bara 2 gånger kvar på den.
När slutar innebandysäsongen? (Han kan ju fortsätta från 2maj och framåt)
Hej!
RapporteraJag vill bara meddela att jag kommer att avluta min tid som innebandy tränare.
Det är jätte tråkigt, men beslutet grundas på att min grabb inte har samma intresse som jag själv.
Vi kanske ses längre fram om intresset hos honom kommer tillbaka
Det har varit jätte roligt att få ha testa på att vara tränare och detta kommer jag ta med mig hela livet
Ha en fin sommar! 😊