Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 apr 2012 J:et

    För er som vill läsa om den lokala fotbollen så tipsar jag om

    http://jkpgfotbollen.se/

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2012 Dembacke

    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2012 J:et

    Det blev vinst mot Barnarp med 2-1 efter mål av Arvid och Alex.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2012 Dembacke

    :/ Hur gick helgens match ????????????

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 mar 2012 Toni

    Jag har ej hört nåt annat än att det blir match imorgon. Så vi räknar me det. De brukar va rätt kvicka med att röja dessa planer. / Toni

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 mar 2012 Spelsugen

    Bli de någon match imorgon efter detta tråkiga som fallit ner över oss inatt :-(

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 mar 2012 öhrn

    En halv seger, 2-2. Vi fick tre snabba återbud på förmiddagen så truppen var lite tunnare än väntat. som tur var så hade vi med ett par extra skor i Teddans storlek så han och Peppe utgjorde vår tunga bänk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2012 Dembacke

    Hur gick det på Ö:a idag?
    Snart är gräset grönt, då är det dax att ta på beskeden....

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2012 öhrn

    Hur gick matchen igår?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2012 toni

    OBS! Ändring vad gäller matchen ikväll. Den spelas på Råslätts konstgräs som EJ ligger på IP:t, utan vid skolan som ligger i början av Råslätt, när man kommer från Jönköping. Det är dessutom BLÅA strumpor som gäller. Annars stämmer allt :) 17.30 ombytta o klara / Toni

    Rapportera

    Rapportera