Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Jag har ej hört nåt annat än att det blir match imorgon. Så vi räknar me det. De brukar va rätt kvicka med att röja dessa planer. / Toni
Rapportera
Bli de någon match imorgon efter detta tråkiga som fallit ner över oss inatt :-(
Rapportera
En halv seger, 2-2. Vi fick tre snabba återbud på förmiddagen så truppen var lite tunnare än väntat. som tur var så hade vi med ett par extra skor i Teddans storlek så han och Peppe utgjorde vår tunga bänk.
Rapportera
Hur gick det på Ö:a idag?
Snart är gräset grönt, då är det dax att ta på beskeden....
OBS! Ändring vad gäller matchen ikväll. Den spelas på Råslätts konstgräs som EJ ligger på IP:t, utan vid skolan som ligger i början av Råslätt, när man kommer från Jönköping. Det är dessutom BLÅA strumpor som gäller. Annars stämmer allt :) 17.30 ombytta o klara / Toni
Rapportera
För er som vill läsa om den lokala fotbollen så tipsar jag om
Rapporterahttp://jkpgfotbollen.se/