Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 maj 2012 Wadden

    Kl. 17:30 imon går 2 bilar från Ica i Kax mot Taberg för er som vill åka med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj 2012 Dembacke

    Snön börjar smälta undan på höjderna, dax för en målskytt att börja röra på sig......

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj 2012 Ik vista

    Det va inte vi som va dåliga utan IFK som ha redigt bra och körde över oss och rollade ut oss

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj 2012 Supporter

    Tycker ändå att det var ok igår, Öxnehaga har ju ett väldigt bra lag som rullar fint
    .

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj 2012 Reveron

    Braaa!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 maj 2012 Supporter

    Samma lag som senasi i kväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr 2012 Dembacke

    Uppe hos mig snöade det, då försvann suget :( Jag kommer snart.........

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 apr 2012 Öhrn

    Vad hände igår Dembacke, inte tillräckligt många plusgrader?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 apr 2012 Dembacke

    Finns en risk att man dyker upp imorgon då gräset nu är grönt, drar lite i de skeva fötterna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr 2012 TSFC

    Varmt eller kallt, blött eller halt
    varför har Klicken så maffigt betalt?
    Dom samlas i hop, alla tar del
    Frinnet torskar såklart va det domarens fel?

    Med matchen i gång kommer Kalle Wallin fri
    han snubblar på egot, där va chansen förbi!
    Och inget som slår, känslan man får
    när Adelöv gör självmål och segern är vår.

    Stäm upp i våran sång, blåvitt satsar för att vinna.
    Så vafan gör Rolle Carlsson i detta lag?
    M,T,O,T,F,L,S
    ingen match är för svår
    M,T,O,T,F,L,S
    detta är Syrianskas år iår.

    Chans efter chans, mål efter mål
    Vistas citat det är mer än vi tål.
    Sång efter sång, minut för minut
    Tengboms babyolja är för tillfället slut.

    För glädjen att vinna är störst av allt
    att trixa till 5 tycker Packanen är ballt.
    Och inget som slår, känslan man får
    när Gränna polkagrisar åker ur i år.

    Stäm upp i våran sång,
    Blåvitt satsar för att vinna. Så vafan gör Björn Blasek i detta lag?

    M,T,O,T,F,L,S
    ingen match är för svår
    M,T,O,T,F,L,S
    detta är Syrianskas år iår.

    Rapportera

    Rapportera