Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Snön börjar smälta undan på höjderna, dax för en målskytt att börja röra på sig......
Rapportera
Det va inte vi som va dåliga utan IFK som ha redigt bra och körde över oss och rollade ut oss
Rapportera
Tycker ändå att det var ok igår, Öxnehaga har ju ett väldigt bra lag som rullar fint
.
Uppe hos mig snöade det, då försvann suget :( Jag kommer snart.........
Rapportera
Finns en risk att man dyker upp imorgon då gräset nu är grönt, drar lite i de skeva fötterna.
Rapportera
Varmt eller kallt, blött eller halt
varför har Klicken så maffigt betalt?
Dom samlas i hop, alla tar del
Frinnet torskar såklart va det domarens fel?
Med matchen i gång kommer Kalle Wallin fri
han snubblar på egot, där va chansen förbi!
Och inget som slår, känslan man får
när Adelöv gör självmål och segern är vår.
Stäm upp i våran sång, blåvitt satsar för att vinna.
Så vafan gör Rolle Carlsson i detta lag?
M,T,O,T,F,L,S
ingen match är för svår
M,T,O,T,F,L,S
detta är Syrianskas år iår.
Chans efter chans, mål efter mål
Vistas citat det är mer än vi tål.
Sång efter sång, minut för minut
Tengboms babyolja är för tillfället slut.
För glädjen att vinna är störst av allt
att trixa till 5 tycker Packanen är ballt.
Och inget som slår, känslan man får
när Gränna polkagrisar åker ur i år.
Stäm upp i våran sång,
Blåvitt satsar för att vinna. Så vafan gör Björn Blasek i detta lag?
M,T,O,T,F,L,S
ingen match är för svår
M,T,O,T,F,L,S
detta är Syrianskas år iår.
Kl. 17:30 imon går 2 bilar från Ica i Kax mot Taberg för er som vill åka med.
Rapportera