Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Härligt att man fortfarande räknas som ung och inte tagit steget över till gubbarna :)
Hur länge räknas man som lovande talang tro? jag är nog en late bloomer!
hej ,, nån som har ett par extra målvaktshandskar,,till träningen ikväll?? adam om du inte ska stå ta me dej dina så lånar jag dom,, tänkte stå idag ,,ses ikväll
Rapportera
Där ser man ,, :) trevligt trevligt,..håller me J.et det var bra fart i söndags,, hoppas flera kommer nästa helg nu ,, gammla som nya lirare,, dags o dra igång nu ,,ju mer folk ju roligare o lira...
Rapportera
Hej!
Jag kommer att flytta tillbaka till jkpg/hva nu i februari/Mars och undrar om de finns plats för en målvakt i laget...
Skulle va kul att komma tillbaka till vista.
Mvh Mark Karlsson
J:et, med siffror som 13 - 5 mot de gamle så får vi hoppas att ni/du fortfarande står på tillväxt )
Rapportera