Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 jan 2011 Gammal

    J:et, med siffror som 13 - 5 mot de gamle så får vi hoppas att ni/du fortfarande står på tillväxt )

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 jan 2011 J:et

    Härligt att man fortfarande räknas som ung och inte tagit steget över till gubbarna :)

    Hur länge räknas man som lovande talang tro? jag är nog en late bloomer!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 jan 2011 Pärlå

    hej ,, nån som har ett par extra målvaktshandskar,,till träningen ikväll?? adam om du inte ska stå ta me dej dina så lånar jag dom,, tänkte stå idag ,,ses ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jan 2011 Pärlå

    Där ser man ,, :) trevligt trevligt,..håller me J.et det var bra fart i söndags,, hoppas flera kommer nästa helg nu ,, gammla som nya lirare,, dags o dra igång nu ,,ju mer folk ju roligare o lira...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jan 2011 Nygammal

    Gamle målis o tjej(flick-)tjusare Simon kommer o tränar på söndag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 jan 2011 J:et

    Var lite bättre tempo igår :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jan 2011 Pärlå

    Hoppas på mycket folk idag ,, :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 jan 2011 Träning söndag

    Tid: 16:00 - 17:30
    Plats: Idrottshuset, C-hallen

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 Pärlå

    Snacka om stel i benen :) men kusligt kul igår grabbs,, :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2011 Mark

    Hej!

    Jag kommer att flytta tillbaka till jkpg/hva nu i februari/Mars och undrar om de finns plats för en målvakt i laget...

    Skulle va kul att komma tillbaka till vista.

    Mvh Mark Karlsson

    Rapportera

    Rapportera