Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 18 feb 2011 Träning söndag

    Tid: 18:00 - 19:30
    Plats: Idrottshuset, B-hallen

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 feb 2011 Adam Y

    Någon som åker förbi Ica till träningen ikväll?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 feb 2011 Linus Green

    En tyst minut till minne av Bosse.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 feb 2011 Träning lördag

    Tid: 17:30 - 19:00
    Plats: Idrottshuset, D-hallen
    (Toni håller ihop det hela)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 feb 2011 Pärlå

    Håller med Teddan. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Teddan

    Tack alla som slöt upp idag o höll den tysta minuten för Bosse

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Tomas

    Tror Peppe åker förbi 17:30

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2011 Adam Y

    Är det någon som åker förbi Ica till träningen idag? I så fall kan ni slå en signal eller skriva här om Adam W och jag kan åka med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 feb 2011 Dembacke

    Några av dem lagen skall vi väl kunna kämpa oss förbi :) Förhoppningsvis blir det säsongsdebut på söndag så på med benskydden......

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2011 A Wadsten

    Håller med pärlå, kom igen nu gott folk, se till å kom så vi får ihop ett lag och en härlig säsong framför oss ! :)

    Rapportera

    Rapportera