Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Vad har hänt med Stenqvist, inga massmail och inga inlägg i gästboken. Man kan nästan tro att han jobbar...?!
Rapportera
Kul att se att hemsidan börjar tas på lite allvar och att folk har börjat uppdatera sina profiler!
Rapportera
Stabil match idag och roligt att vi får göra 4 mål! Bord är beställt till på onsdag kl 19:00, Olearys
Rapportera
Då är det bara te o ladda de sista nu inför matchen mot Furusjö. Väl mött på Jordbrovallen kl.10,30
Rapportera
Anton: Det stämmer att 3 från Husqvarna tränar med oss förutom Pärlå och Abel som redan är klara.
Rapportera
Det är väl bra att du får hjälp Garincha :) särskilt när det är en så söt bild.
Jag svär mig dock fri.
Vi tänkte boka bord på Olearys på onsdag då det är EM-kval,
Sverige-Nordirland. Är du intresserad kan du väl meddela mig! Matchen börjar 19:45 och vi bokar från 19:00!
Såg att jag fått hjälp av någon att lägga upp en bild på min profil...kan det varit webmastern??
Hej pa er alla!! horde ni gjorde en bra match senast bra det!!! sjalv sa sitter jag i Thailand i varmen 43 grader har det varit idag o 32 i vattnet niceeeeee!!! imorgon drar vi till phi phi o solar lite mera gott som fan ,,, hoppas allt e bra me er alla vi ses snart Micke....
Rapportera