Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 mar 2007 Parlan

    Hej pa er alla!! horde ni gjorde en bra match senast bra det!!! sjalv sa sitter jag i Thailand i varmen 43 grader har det varit idag o 32 i vattnet niceeeeee!!! imorgon drar vi till phi phi o solar lite mera gott som fan ,,, hoppas allt e bra me er alla vi ses snart Micke....

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 mar 2007 Öhrn

    Vad har hänt med Stenqvist, inga massmail och inga inlägg i gästboken. Man kan nästan tro att han jobbar...?!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 mar 2007 The J

    Vilken snygg bild det fanns på mig :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 mar 2007 Garincha

    Kul att se att hemsidan börjar tas på lite allvar och att folk har börjat uppdatera sina profiler!

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 Tomas

    Stabil match idag och roligt att vi får göra 4 mål! Bord är beställt till på onsdag kl 19:00, Olearys

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 mar 2007 Pastorn

    Då är det bara te o ladda de sista nu inför matchen mot Furusjö. Väl mött på Jordbrovallen kl.10,30

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar 2007 The J

    Anton: Det stämmer att 3 från Husqvarna tränar med oss förutom Pärlå och Abel som redan är klara.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar 2007 The J

    Det är väl bra att du får hjälp Garincha :) särskilt när det är en så söt bild.
    Jag svär mig dock fri.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar 2007 Tomas

    Vi tänkte boka bord på Olearys på onsdag då det är EM-kval,
    Sverige-Nordirland. Är du intresserad kan du väl meddela mig! Matchen börjar 19:45 och vi bokar från 19:00!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 mar 2007 Garincha

    Såg att jag fått hjälp av någon att lägga upp en bild på min profil...kan det varit webmastern??

    Rapportera

    Rapportera