Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 apr 2007 Kragge

    Tja..
    tänkte kolla lite inlägg men då var sidan borta.. är det dags att bli seriösa nu, eller varför denna ändring.. :)
    säsongspremiär snart eller..?

    ha´re o lycka till..
    (ps är 4an ledig om jag kommer hem.. ) )

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr 2007 Öhrn

    Nej det gjorde jag inte...delad 4:e plats skulle jag vilja säga!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr 2007 Konstkännare

    marcus/ kom du sist??

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 apr 2007 Stenqvist

    Lycka till imorgon killar och englad påsk, vi ses "utvilade" på måndag.
    kuckeliku :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 apr 2007 J:et

    Jag sköter mig alltid :)
    Men det är nog Tomas du ska tacka för uppdateringen av träningstiderna.

    Oskar klarade inte av pressen att vara bäst när det gäller men spelbolagen plockar nog hem storvinster efter att favoriten inte ens placerat sig på pallen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Stenqvist

    Juryn var rättvis, kan man inte måla ett ägg så kan man inte.
    Ser "J" att du sköter dig :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2007 Besviken konstnär

    Tråkigt att äggjuryn inte kan se skillnad på ett målat ägg och ett konstverk!! Hade de haft lite mer kunskap inom ämnet så är jag säker på att prispallen sett annorlunda ut...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2007 Tomas

    Kul med 24 st på träningen idag och bra fart var det oxå! Tack för de fina äggen, de smakade mums!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2007 Stenqvist

    Saknar träningstider i April "J". Men de kommer kanske, månaden är ju inte så gammal...........

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2007 Stenqvist

    Bra med hjälp Öhrn, kanonsida du hittat. Jag tänkte mig lite egen design på mitt ägg, hoppas att det blidkar juryn. Man vet ju var nivån ligger(oskar är en jävel på att måla ägg). Ses ikväll med riktiga skor på fötterna och gräs därunder :)

    Rapportera

    Rapportera