Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Lycka till imorgon killar och englad påsk, vi ses "utvilade" på måndag.
kuckeliku :)
Jag sköter mig alltid :)
Men det är nog Tomas du ska tacka för uppdateringen av träningstiderna.
Oskar klarade inte av pressen att vara bäst när det gäller men spelbolagen plockar nog hem storvinster efter att favoriten inte ens placerat sig på pallen.
Juryn var rättvis, kan man inte måla ett ägg så kan man inte.
Ser "J" att du sköter dig :)
Tråkigt att äggjuryn inte kan se skillnad på ett målat ägg och ett konstverk!! Hade de haft lite mer kunskap inom ämnet så är jag säker på att prispallen sett annorlunda ut...
Rapportera
Kul med 24 st på träningen idag och bra fart var det oxå! Tack för de fina äggen, de smakade mums!
Rapportera
Saknar träningstider i April "J". Men de kommer kanske, månaden är ju inte så gammal...........
Bra med hjälp Öhrn, kanonsida du hittat. Jag tänkte mig lite egen design på mitt ägg, hoppas att det blidkar juryn. Man vet ju var nivån ligger(oskar är en jävel på att måla ägg). Ses ikväll med riktiga skor på fötterna och gräs därunder :)
Rapportera
Tja..
Rapporteratänkte kolla lite inlägg men då var sidan borta.. är det dags att bli seriösa nu, eller varför denna ändring.. :)
säsongspremiär snart eller..?
ha´re o lycka till..
(ps är 4an ledig om jag kommer hem.. ) )