Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr

Följ

Herr

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 maj 2007 Günther-lovver

    totti:
    jag hoppas du tar med många günther-låtar... eller det är väl lika bra att bränna ut hela skivan..
    att inte Pleasure man -albumet fått en grammis än... skamligt!!
    Puss

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Träning

    En sak till det är träning både tisdag och torsdag nästa vecka (det står annat i träningsprgrm)
    Gött med så mycket folk på träningarna och underbar fart!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Tomas

    Visingsö vill flytta matchen onsdag 23 maj till torsdag 24 maj pga en viss final mellan Milan-Liverpool.
    Ska väl vara ok eller?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Totti

    Jag kan ta på mig att försöka fixa ihop en skiva till matcherna... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Musiköra

    En lagom fin mix av Roland Cedermark och Snoddas skulle vara fint!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Pärlå

    kastar ut en fråga ,, e det någon vill ta på sig o göra en bra cd-skiva till våra hemma matcher som vi kan spela på vämningen???vore tacksamm om de tog me sig det imorgon ,, ses ikväll.....ladda på redan nu imorgon smäller det igen ,,,

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Björn C

    Till rubriken hata
    Tag reda på fakta innan du glappar.
    Att våra egna spelare vill komma hem och spela kallar jag inte att värva, eller.
    Sedan har vi inte värvat en spelare sedan jag börgade med fotboll i klubben och det var ett tag sedan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Böter

    Det blev (tyvärr) inga premiärböter i tisdags, lille Pärlå hade visst sagt till store Pärlå att han inte skulle komma och träna...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 Stenqvist

    Varför springa i onödan. Det var vad som krävdes för att vinna!!!!!
    Bra att Horace inte somnat in, jag tar kontakt med "J" om svenskakursen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 maj 2007 The J

    Lika lat som vanligt så du får hålla till godo med serielänken Stenis.
    Men om du springer på 23,38 sek runt mittcirkeln så är jag ju inte ensam om att vara lat :)

    El capitano kan uppdatera böteslistan nu, för visst blev det premiär på böter i tisdags.

    Rapportera

    Rapportera