Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
simon ringde inte till träningen i torsdags heller viskade en fågel som hette roger till mig :)
Rapportera
1:a böterna att kräva in för Öhrn.
Kristian gjorde en dubbel (sen ankomst till match och sen ringde det till i mobilen)
haha eftesom killen inte kan göra nåt konstruktivt på planen e det gott o se att han kan göra det utanför planen iallafall,, ha en go helg. så ses vi laddade på söndag ,, kom o kolla o heja på B.laget...
Rapportera
Jaha, då har modeikonen Oskar varit i farten, då gäller det att snabbt ta till sig det senaste för att hänga med i trendsvängarna.
Jag, och många med mig, kommer genast att gå till frisören och göra sommarens klipp!!!
9 spelare har max träningar sedan 2:a "träningsdelen" startade:
Abel, Linus, Anton, Emil Oskar L, Mattias, Pastorn, Otto, Björn (kan bli dyrt för våra sponsorer!)
härligt grabbar ännu en trepoängare,, vi spelar inte bra i första me höjer oss grymt bra i andra, o som peppe sa
-vi visar styrka att vinna trotts att vi spelar dåligt,det kommer räcka långt, ses imorgon träääääning,,
LADDA PÅ NU GRABBAR IKVÄLL E DET ADELÖVS TUR!!!! O SMAKA VISTAPISKAN,,, SES IKVÄLL
Rapportera
:) Borde inte Oskar L gjort ett mål igår, bättre läge kan man väl inte få? Skönt att böterna börjar ticka in, men med denna takt blir det nog en julfest av det.
Rapportera