Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Vista Herr
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Vista Herr.
Herr
Följ oss för uppdateringar
Glad Midsommar..
Drick lite snaps o ät lite sill för mig också.. =)
Här blir det halvmaraton i helgen, så ingen alkohol...
Ha det
tänkte bara önska alla en riktigt trevlig midsommar. härligt att fira halvtid i serie ledning. kan nog bli en extra snapps till sillen bara för den sakens skull. ha det gott och glöm inte att en midsommar utan snapps är ingen midsommar.
Rapportera
Lördagen den 30/6 kl 17.00
Anmälan till Öhrn senast på måndag!
Kostnad 120kr och för detta pris får man god mat och trevligt sällskap.
FY FAAAAN!! VAD HÄRLIGT KILLAR.... bra jobb ikväll en grym kämpainsatts från samtliga,,,3 grymt sköna pinnar,, ses på torsdag ..
Rapportera
Grattis Tomas till sonen.
Gott med fina poäng till A o B laget.
Här i Singapore så är det ok, några dagar kvar av dockningen. Bitvis full panik med kontraktorer som alla ska ha hjälp samtidigt. Ibland ingen AC, dusch toalett. Blackouts några ggr per dag.
Tog ledigt igår kväll och shoppade i Singapore Sim Ling Square. Singapore stad är riktigt schysst faktiskt.
Fest den 30? Det låter schysst, jag kommer!
/Benny
Underbart att Saida fått en efterträdare! Vet du vad vi får för väder i juli?
Rapportera
Var e lagbilden o de blider vi tagit??? nu tycker jag att de borde sättas in ,,
Rapportera