Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Luleå F17 Damjunior
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Luleå F17 Damjunior.
F17 Damjunior
Följ oss för uppdateringar
Hej,
För att samla in pengar till lagkassan kommer vårt lag att arbeta som funktionärer under Vårruset 4 juni.
Arbetet är fördelat utifrån er anmälan till att arbeta under Vårruset samt baserat på föräldranärvaro vid tidigare uppdrag.Får du förhinder och absolut inte kan delta så ska du själv ordna ersättare.
Nedan finns lite uppdaterad information:
Samling för samtliga funktionärer bredvid scenen på evenemangsområdet, se bifogad skiss med ett rött kryss (gräsytan söder om parkeringen) Ni får mer information från arrangören vid samlingen.
Picknick och målpåsepackning kl 14-16.30
Samling: 14:00
Smilla + förälder
Amanda + förälder
Isabel + förälder
Molly + förälder
Emelie + förälder
Bianca + förälder
Vätskestation och banfunktionärer kl.17-21
Samling: 17:00
Banfunktionärer kartposition nr:
14 Nova
14 Noor
14 Noors förälder
14 Asta
14 Astas förälder
14 Emilia
14 Tove + förälder
15 Jocelyn + förälder
16 Alexis + förälder
21 Lilly + Lillys förälder
Vätskestation: (är belägen mellan kartposition 8 och 9)
Tuva +Tuvas förälder
Tyra + Tyras förälder
Nelia + Nelias förälder
Jasmin
Linnea
Kartor för att illustrera kartposition finns på laget.se under bilder - huvudmapp, men kommer också att delas ut imorgon.
Alla funktionärer kommer få funktionärsfika (en wrap/macka), kaffe, en Vitaminwell och bars under kvällen 😊
Vänligen
Marie Åkerström
| Uppehåll startar | 29 jun |
| Uppehåll slutar | 19 jul |
| Träning | 20 jul, 16:30 |
| Träning | 21 jul, 16:30 |
| Träning | 23 jul, 16:30 |
Amanda 2 st
RapporteraRapportera
Nova.Å: 1 spelare, 2 föräldrar
RapporteraRapportera
Nelia 2 stycken
RapporteraRapportera
Emelie: 1 spelare, 1 förälder
RapporteraRapportera
Bianca och en ev två föräldrar.
RapporteraRapportera
Lily: 1 spelare, 1 förälder
RapporteraRapportera
Tuva och en förälder
RapporteraRapportera
Asta och en förälder
RapporteraRapportera
Spelare + 1 förälder
RapporteraRapportera
Svea A + 1 förälder
RapporteraRapportera
Smilla + 1 förälder
RapporteraRapportera
Jasmin+ 1 förälder
RapporteraRapportera
Jocelyn + 1 förälder
RapporteraRapportera
Linnea + ev 1 förälder ( beror på om jag kan byta arbetspass...fast d vet jag inte förrän lite närmare datumet)
RapporteraRapportera
Tove + 1 förälder
RapporteraRapportera
Alexis och en förälder
RapporteraRapportera
Noor+förälder
RapporteraRapportera
Tyra+ 1 förälder
RapporteraRapportera
Meja N + 2 föräldrar
RapporteraRapportera
Siri och en förälder
RapporteraRapportera
Jag var så säker på att jag skrev in oss här tidigare, men ser nu att jag inte gjort det. Vi hjälper gärna till om det är möjligt att anmäla in ytterligare en spelare + en förälder.
RapporteraRapportera
Molly+ 1 förälder
RapporteraRapportera
Hej alla,
RapporteraNu har mer information kommit från Vårruset 4 juni.
Ni har tidigare meddelat hur många personer ni kan bidra med.
Det arbetsuppgifter som finns att välja mellan är:
20-22st som tar hand om banan och vätskekontrollen, tider ca 17.00-21.00
10st som tar hand om packning av picknick mellan kl.14-16 (För de som har möjlighet att arbeta dagtid).
Kommentera med spelarens namn, antal personer samt önskad arbetsuppgift snarast så jag kan meddela Vårruset.
Rapportera
Jag och Smilla kan packa picknick.
RapporteraRapportera
Jag och Amanda kan också packa picknick
RapporteraRapportera
Jag och Isabell kan packa picknick
RapporteraRapportera
Jag och Molly kan packa picknick
RapporteraRapportera
Tuva och en förälder. Ta hand om bana å vätskekontroll
RapporteraRapportera
Jag och Emelie kan packa picknick
RapporteraRapportera
Tyra och en förälder. Bana och vätskekontroll
RapporteraRapportera
Jag och Bianca packar gärna picknick /Annelie
RapporteraRapportera
Nelia och jag. Bana och vätskekontroll.
RapporteraRapportera
Jocelyn och en förälder, bana och vätskekontroll.
RapporteraRapportera
Ida förhinder men en förälder på bana
RapporteraRapportera
Alexis och jag. Kan jobba kvällstid.
RapporteraRapportera
Svea har tyvärr fått förhinder (jobb), men jag ställer upp på bana/vätska
RapporteraRapportera
Asta och Klas (jag måste ev. kliva av lite tidigare. Asta köra hela) bana/vätskekontroll
RapporteraRapportera
Jag jobbar tyvärr men Linnea får gå med Asta (och förälder)
RapporteraRapportera
Hej,
RapporteraHär kommer lite information om Vårruset torsdag 4 juni.
Arbetet är fördelat utifrån er anmälan till att arbeta under Vårruset samt baserat på föräldranärvaro vid tidigare uppdrag.
Får du förhinder och absolut inte kan delta så ska du själv ordna ersättare.
Picknickpackning kl.14-16
Samling Universitet Porsön kl.14:00
Smilla + förälder
Amanda + förälder
Isabel + förälder
Molly + förälder
Emelie + förälder
Bianca + förälder
Bana och vätskekontroll kl.17-21
Samling Universitet Porsön kl.17:00
Tuva + förälder
Tyra + förälder
Nelia + förälder
Jocelyn + förälder
Asta + förälder
Alexis + förälder
Noor + förälder
Tove + förälder
Lily + förälder
Nova
Jasmin
Emilia W
Linnea
Jag får fullständig information från Vårruset på onsdag kväll, så mer information kommer då.
/Marie
Rapportera
Finns det någon mer information om ikväll? Ngn som vet varför samling är på Porsön?
RapporteraRapportera
Vårruset går på Porsön i år. Jag har uppdaterat informationen i nyheten. Under bilder - huvudmapp så ser du de olika funktionärspositionerna, se mer info i nyheten ovan.
Rapportera/Marie
Rapportera
Vi har precis fått information om att vi ska hjälpa till att plocka skräp på picknick området, påsar finns i tältet.
RapporteraRapportera