Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF FB P-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF FB P-13/14.
FB P-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej! Undrar om det finns möjlighet för Hebbe att åka med någon till dagen match? 🙏
Rapportera
Jättebra. Då blir vi många och så finns det gott om fika. Det är bra.😊. Då kan vi bytas av och så vet alla hur kiosken funkar till nästa gång. Jag tar med kaffe 👍. Jag brukar åka ner när samlingen startar så är det lätt att få tag på nyckeln till förrådet och så hinner vi göra i ordning innan matchstart.
Rapportera
Toppen Jennie och Björn. Jag kommer och hjälper till och plockar fram och fixar. Jag brukar åka samtidigt som samlingen. Då brukar man hinna om man är några stycken 😊
Rapportera
Hejsan. På söndag är det match för alla tre lagen i p13/14. Kl 10 spelar två lag match och vi är 6 föräldrar totalt som har ansvar för kiosken. Vi kanske kan dela upp ansvaret? Någon som bakar, någon som kokar kaffe, någon som står i kiosken? Någon som är sugen på att tjinga ett uppdrag? Jag har stått i kiosken innan och kan visa/ instruera på plats.
Rapportera
Sofia, Magnus åker med Rasmus så vi kan ta med Hebbe😊
Rapportera