Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF FB P-13/14

Följ

FB P-13/14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hovsta IF
Fotboll
FB P-13/14

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 9 dagar sedan Jonas Karlsson

    Det stämmer Camilla!

    Vi tar bort den.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Camilla Langeroth

    Kallelse till träning 22/6 stämmer inte va? Med tanke på avslutningen?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Marcus Johansson

    Hej! Inför avslutningen nästa vecka ber jag er meddela eventuella allergier till mig. Bra jobbat på örebrocupen alla!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Louise Lindberg

    Hej! Leo åker direkt till sörbyvallen idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Marcus Johansson

    För er som ska spela match imorgon torsdag, ta med grön tröja också. Ses imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Patrik Ahlbeck

    Gustav ska gå på fotbollsskolan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Björn Sandsundet

    Tack Jonas 🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Helena Rydelius

    Vi tror inte vår Jack ska gå på fotbollsskolan. Vi åker till Spanien på onsdag den veckan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Jonas Karlsson

    Hej Björn,

    Vi ledare ser till att sätta ihop informationsutskick i veckan som tydliggör det.

    Med vänlig hälsning, Jonas

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Björn Sandsundet

    Hej,
    Jag skulle gärna vilja se en redogörelse för hur uppdelningen mellan insamling pantamera/städ av klubblokalen mm ser ut mellan P13 (föda 2013) och P14? Skulle vilja se hur mycket som samlats in, hur mycket är kvar, hur mycket har gått till P13 respektive P14 osv (speciellt nu när det är uppdelat).

    Tycker inte jag har fått någon information om hur detta hanteras och vill att det ska vara rättvist i slutändan (baserat på hur många aktiva det är i P13 resp P14).

    P13 har tex inte varit på någon cup (vad jag vet) och ska med P12 nu i sommar så då bör enligt mig P13 vara med och betala den cupen…

    Rapportera

    Rapportera