Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovslätts IK P-03 Innebandy

Följ

P-03 Innebandy

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hovslätts IK
Innebandy
P-03 Innebandy

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 dec 2013 Lotta Wendelius Atterling

    Vi är 3 som gärna vill beställa mat i Värnamo (Gustav, Axel o Lotta). Tack för en härlig och rolig match ikväll, både barn, föräldrar och tränare!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2013 Emil O

    Hej, jag kommer inte på träningen idag onsdag. Jag vill med på cupen i Värnamo.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 dec 2013 Hugo Larsson

    Hej!
    Jag tränar inte idag onsdag. Är förkyld. Siktar på att vara med i morgon kväll. Jag vill gärna följa med till Värnamo.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Lotta Wendelius Atterling

    Gustav följer oxå gärna med till Värnamo!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 dec 2013 Andreas Lägermo

    Pastalunch i Vmo låter gott. Tänk på att beställa en glutenfri variant till Edvin!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Magnus Claesson

    Oskar hänger gärna med till Värnamo!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Andreas Lägermo

    Edvin hänger gärna med till Värnamo

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Stephan Knuthas

    Melwin är med i värnamo. Mvh stephan

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Peter Grimfjord

    Noel är bortrest och kan inte vara med 30/12!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 dec 2013 Robert Bäck

    Hampus kan inte vara med den 30/12

    Rapportera

    Rapportera