Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovslätts IK P-03 Innebandy

Följ

P-03 Innebandy

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hovslätts IK
Innebandy
P-03 Innebandy

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 jan 2014 Henrik Sjöman

    Tack alla för en fin cup, inte minst ledarna som ställt upp för att göra den möjlig.
    Axel kan inte spela den 9 och 16 februari (sportlovsresa).

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2014 Edvin Lägermo

    Edvin kan inte spela 25 jan, 9 och 16 feb.
    /AnnaKarin

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2014 Claes Abrahamsson

    Tobias kan inte spela 12,18 och 19 januari.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2014 Henrik Vristel

    Tack så mycket alla barn och föräldrar för supertrevliga dagar i Norrköping.
    Är det någon som saknar en röd madrasspump så finns den här!
    Kan för övrigt informera att Anders (Oscars pappa) återfunnit sin plånbok :)!

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2013 Claes Abrahamsson

    Den kom visst med oss hem. tar med den när vi ses nästa gång. /Tobias

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2013 Ewa Lann

    Rasmus matchtröja inte kvar i omklädningsrummet när vi skulle åka hem. Har någon råkat få ner den i sin väska? /Ewa 0762720350

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2013 Ewa Lann

    Rasmus och mamma vill äta pasta

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 dec 2013 Marie Larsson

    Hej! Här är ytterligare tre som vill käka pasta i V-mo (Hugo, Calle och jag). Stort tack för igår!

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 dec 2013 stephan knuthas

    Tack för den fina och goda presenten.
    Hälsningar stephan knuthas

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 dec 2013 Anders Eriksson

    Oscar E är gärna med på cupen i Värnamo.
    Vi åskådare beställer gärna 3 portioner pasta.

    mvh Anders

    Rapportera

    Rapportera