Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gamla Stan IBK P-12

Följ

P-12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Gamla Stan IBK
Innebandy
P-12

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 apr 2022 Evelina Holmström

    Stort tack till er ledare/tränare för en trevlig innebandysäsong!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 mar 2022 Oskar Rönnmark

    Hej Olof,

    Jajemen, vi kör en sista vanlig träning imorgon. Har skickat ut ett mail med lite förtydligande på hur vi planerar kommande vecka/veckor.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 mar 2022 Olof Rymark

    Är det även träning imorgon onsdag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 mar 2022 Evelina Holmström

    Hej!

    19 mars har vi sista matchen och det är hemmamatch. I det uppdaterade "schemat" så står Theo och Tobias som ansvariga för sekretariatet och Manfred och Melvin för fikat. Linda och jag har pratat om att vi skulle kunna vara en extra som bakar/ordnar fika och då bjuda barnen på fika efter matchen. Jag skulle också kunna baka en kaka till den 19 mars.

    Är det problem för någon av er andra att sitta i sekretariatet eller ha fikaansvar, eller att någon känner att de har lust att bidra till sista matchen så får ni gärna höra av er.

    Hälsningar
    /Evelina

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb 2022 Helena Hällgren

    Evelina Forsgren: enl lista nedan har vi seket 12 mars, Manfred S. Men det saknas övriga i sek, + fika. Är det sista hemmamatchen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 feb 2022 Emelie Grenholm

    Hej!

    Emil känner sig inte riktigt pigg ikväll så han hoppar över träningsmatchen.
    /Emelie

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 feb 2022 Sofie Lundmark

    Vi kan göra det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 feb 2022 Gabriella Rymark

    Erik har stukat sin tumme och kan inte apelsin match i helgen. Vi är uppskrivna att sitta i seket så toppen om någon som har barn som spelar kan sitta där isf oss.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2022 Oskar Rönnmark

    Hej,

    Samling 12.30. Såg det var missat i kallelsen, åtgärdat nu.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2022 Gabriella Rymark

    Hej,

    Vilken tid är det samling inför matchen på söndag?

    Rapportera

    Rapportera