Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gamla Stan IBK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gamla Stan IBK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Hej! Vi skulle ha suttit i seket på söndagsmatchen men Liam är sjuk. Har någon annan möjlighet att ta den då?
Rapportera
Jepp, insåg efter jag skickat kallelse att matchen var inställd/flyttad av förbundet..
Rapportera
Ok, fick dock en kallelse till den imorse så blev lite förvirrad. Men då vet jag 😊
Rapportera
Matchen 20/11 är borttagen/flyttad, ska inte spelas 20/11 iallafall.
Rapportera
Matchen den 20/11 finns ej inlagd i kalendern så det går ej att svara på kallelsen till den. Är det en hemmamatch förresten? Isåfall måste jag göra om fika/sek listan…
Rapportera
Om någon är intresserad av att beställa träningskläder till barnen så kan man göra det här: https://www.innebandykungen.com/foreningsshop/gamla-stan-ibk.html
Rapportera
Hej igen!
Då jag inte riktigt hade koll på vilka som var kallade till lördagens match så har jag nu kastat om lite i listan. Så här är den uppdaterade versionen:
5/11
Fika: Neo, Olle
Sekretariat: Manfred, Kian
26/11
Fika: Liam L, Lucas N
Sekretariat: Lucas B, Liam M
27/11
Fika: Malte, Lukas L
Sekretariat: Ivar, Abel
10/12
Fika: Alfred, Erik
Sekretariat: Theo M, Theo W
Hej!
Nu har jag äntligen knåpat ihop en fika/sekretariat lista inför höstens hemmamatcher. Tränarna och lagledaren är inte inräknade i den listan, det är nog engagerade ändå. Listan är bara för året ut, hinner säkert bli förändringar inför vårens matcher. Men det är många matcher inlagda så innan säsongen är över så kommer alla att hinna ha både fika och sekretariat. Vissa kommer även att ha nåt av det två gånger, men det kommer jag isf dra lott om.
Om man inte har möjlighet det datumet man fått så får man själv försöka byta med någon annan.
Tror att fikagrejerna finns hos Oskar Rönnmark, visst stämmer det?
5/11
Fika: Alfred, Erik
Sekretariat: Abel, Kian
26/11
Fika: Liam L, Lucas N
Sekretariat: Lucas B, Liam M
27/11
Fika: Malte, Lukas L
Sekretariat: Ivar, Manfred
10/12
Fika: Neo, Olle
Sekretariat: Theo M, Theo W
Jag kan sitta i seket på söndag i stället. (Theo m.)
Rapportera