Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gamla Stan IBK P-12

Följ

P-12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Gamla Stan IBK
Innebandy
P-12

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 nov 2022 Jonas Gustavsson

    Jag kan sitta i seket på söndag i stället. (Theo m.)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2022 Oscar Möller

    Hej! Vi skulle ha suttit i seket på söndagsmatchen men Liam är sjuk. Har någon annan möjlighet att ta den då?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2022 Oskar Rönnmark

    Jepp, insåg efter jag skickat kallelse att matchen var inställd/flyttad av förbundet..

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2022 Jenny Hansson

    Ok, fick dock en kallelse till den imorse så blev lite förvirrad. Men då vet jag 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2022 Evelina Holmström

    Matchen 20/11 är borttagen/flyttad, ska inte spelas 20/11 iallafall.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2022 Jenny Hansson

    Matchen den 20/11 finns ej inlagd i kalendern så det går ej att svara på kallelsen till den. Är det en hemmamatch förresten? Isåfall måste jag göra om fika/sek listan…

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 nov 2022 Oskar Rönnmark

    Fikalådan finns hos mig för överlämning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 okt 2022 Evelina Holmström

    Om någon är intresserad av att beställa träningskläder till barnen så kan man göra det här: https://www.innebandykungen.com/foreningsshop/gamla-stan-ibk.html

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 okt 2022 Jenny Hansson

    Hej igen!

    Då jag inte riktigt hade koll på vilka som var kallade till lördagens match så har jag nu kastat om lite i listan. Så här är den uppdaterade versionen:

    5/11
    Fika: Neo, Olle
    Sekretariat: Manfred, Kian

    26/11
    Fika: Liam L, Lucas N
    Sekretariat: Lucas B, Liam M

    27/11
    Fika: Malte, Lukas L
    Sekretariat: Ivar, Abel

    10/12
    Fika: Alfred, Erik
    Sekretariat: Theo M, Theo W

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 okt 2022 Jenny Hansson

    Hej!
    Nu har jag äntligen knåpat ihop en fika/sekretariat lista inför höstens hemmamatcher. Tränarna och lagledaren är inte inräknade i den listan, det är nog engagerade ändå. Listan är bara för året ut, hinner säkert bli förändringar inför vårens matcher. Men det är många matcher inlagda så innan säsongen är över så kommer alla att hinna ha både fika och sekretariat. Vissa kommer även att ha nåt av det två gånger, men det kommer jag isf dra lott om.

    Om man inte har möjlighet det datumet man fått så får man själv försöka byta med någon annan.

    Tror att fikagrejerna finns hos Oskar Rönnmark, visst stämmer det?

    5/11
    Fika: Alfred, Erik
    Sekretariat: Abel, Kian

    26/11
    Fika: Liam L, Lucas N
    Sekretariat: Lucas B, Liam M

    27/11
    Fika: Malte, Lukas L
    Sekretariat: Ivar, Manfred

    10/12
    Fika: Neo, Olle
    Sekretariat: Theo M, Theo W

    Rapportera

    Rapportera