Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Frötuna IBF P-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Frötuna IBF P-11.
P-11
Följ oss för uppdateringar
Varje år anordnar Frötuna en cup. I år håller föreningen cupen den 6-7 april och det kräver naturligtvis att vi föräldrar ställer upp och arbetar lite. Det är ett bra sätt för föreningen att få in lite extra pengar. Vi har fått ett antal pass den 7 april som vi ska bemanna. Vi har bara fördelat passen enligt följande. Tänk på att vara på plats 5-10 minuter innan ditt pass börjar så att överlämningen blir så bra som möjligt.
Sekretariat: Behövs bara en person. Bara klockan ska skötas, inga resultat. Klockan ska inte stoppas vid byten.
Matchvärdar: Insläpp vid ytterdörren, visa lagen till sina omklädningsrum, visa publik till läktare och cafeteria. I övrigt samma uppgifter som matchvärdar under seriespelet. Löpande plocka skräp. Eftermiddagspassen ska städa omklädningsrummen och läktaren.
På söndagen ska sarg och skyltar tas bort efter sista match. Innan kl. 18.00
Dörrkod. 3179
Alla ska anmäla sig till tävlingsledningen innan de börjar arbeta. Vi kommer att finnas vid cafeterian.
Fördelning av pass
Sekretariat 1 person
13.00–18.30 Pojkar 11
Fördelat enligt följande
13-15 Albin F
15-17 Erik W
17-18:30 Felix A
Matchvärdar 3 personer samtidigt
12.45-19.00 Pojkar 11
Fördelat enligt följande
12:45-15:00 Isak F, Isak S, Albin T
15:00-17:00 Edwin Ö, Jakob G, Vincent N
17:00-19:00 Axel T, Hannes K, Noah A
Byt tider med varandra eller kontakta någon annan i laget som kan ta ditt pass. Kontakta oss om bytet så att vi kan lämna korrekta uppgifter till tävlingsledningen. Maila på therese.allard@telia.com
Hälsningar
Lagföräldrarna
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Hej!
RapporteraPåminner om arbetsschemat inför helgen. Klubben är mycket tacksam för er hjälp! Detta arrangemanget bidrar mycket till klubbens ekonomi.
Rapportera
Vi saknade 2 matchvärdar mellan kl 15-17idag. För att klubben ska kunna anordna cuper och vi i laget ska kunna ha sammandrag gäller det alla ställer upp och har koll på vilka åtagande man har. Kan man inte får man byta.
RapporteraRapportera
Stort tack till er som hjälpte till idag!!!!
RapporteraRapportera