Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Köpingebro IF F-00/01

Följ

F-00/01

Följ oss för uppdateringar
Följ
Köpingebro IF
Fotboll
F-00/01

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 apr 2012 Helen

    Ja Cajsa! Jag har matchset och vattenflaska!
    Ni tar med er underställ(svart) om det behövs,Overall, Pannband (Ni som har) Skor benskydd och ett glatt humör!
    Ät ordenligt innan match.
    Så ses vi 16.45 :) :) :)
    Tagga!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr 2012 Helen

    Krya på dig Bea G och Miranda!!!
    Hoppas ni snart är med oss igen båda två.
    :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr 2012 Helen

    Vilken match av F11 laget.
    Kanske inte lika roligt för Rydsgård :-(
    Men det var jättekul att stå sidan om att bara beskåda detta fyrverkeri :)
    Av mål alltså.
    Och det roligaste var allt vi fick se utav er. Trots att ni kunde gått själv och avsluta väljer ni att spela er fram och emellanåt stod iallafall jag helt mållös av att se er spela.
    Det var som Ann-Louise skrev överlappningar spel från höger till vänster. Väggspel med nya löpningar och sist men inte mist er spelglädje.
    Alla var glada inget gnäll och alla gjorde så gott ni kunde. Fantastiskt :) :) :) :)
    Tack alla för underhållningen!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 apr 2012 Bea G

    Tack Carina och lycka till på matchen tjejer :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr 2012 Carina

    Krya på dig Bea, hoppas du snart är frisk igen :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr 2012 Carina

    Grattis till vinsten idag F01, vilken start på serien :) Roligt att se en del av er tjejer i F00 var och stöttade era kompisar, härligt!!!!

    Lycka till F00 imorgon och ha det så kul ni som ska vara med på CoerverCoach träningen imorgon :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr 2012 sara

    Bea är sjuk och kan inte vara med på matchen imorgon :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr 2012 Cajsa

    Imorgon, vad tar vi med oss ? Det vanliga eller ? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr 2012 Ferngård

    Ok Cajsa:)

    Vi har kontakt med Jörgen om vilka spelare, men fortfarande tar vi ut vilka spelare det gäller och som vi skrev kan det se olika ut.

    Ni ska alla ha samma förutsättningar och chans till extra träning.

    Detta ska va en morot att få träna med F98/99, en extra träning.
    Torsdags träningen ersätter inte egen missad träning.

    Det går bra att ringa till någon av oss ledare om man har några frågor:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr 2012 Cajsa

    :)

    Rapportera

    Rapportera