Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Köpingebro IF F-00/01
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Köpingebro IF F-00/01.
F-00/01
Följ oss för uppdateringar
Hej Helen!
Tack så mycket, jag trivs redan jätte bra! :) :) :) :) :)
Kram Elise :) :) :) :) :)
"Hörde" att det blev seger ikväll!!!!Superstort GRATTIS! Ser fram emot att läsa referatet... :)
Rapportera
Tack Cajsa!!!! För glassen du bjöd på igår:):)
Vi längtar alla tills du är helt återställd, det kommer gå snabbare än vad du tror.
När du känner för det är du välkommen ut på träningarna och hjälpa oss tränare:):)
Kram3
Hej Helen
Tyvärr kommer jag inte på träningen ikväll för jag har varit förkyld. :( :(
Har ju glömt!!! Vi hälsar Elise välkommen till oss och hoppas du ska trivas i KIF :) :) :)
Rapportera
Bra kämpat idag och grattis till ett kanonresultat :) I höstas förlorade ni mot Spjutstorp med 1-6 & 1-4 så oavgjort var ännu ett steg framåt! Helt klart kan man säga att "övning ger färdighet" fortsätt bara att vara så träningsflitiga så vet man aldrig hur det går till hösten....
Rapportera
Bra jobbat idag av er som spelade match idag i F11.
2-2 var ett bra resultat fast jag tyckte ni var starkare och hade bättre spel och fler målchanser. Ni är bäst :) :) :)
Jag kan inte träna på onsdag 16/5 , min kusin har fest. Jag kommer på torsdag.
Rapportera