Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Eken IBK Herrveteran Motion
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Eken IBK Herrveteran Motion.
Herrveteran Motion
Följ oss för uppdateringar
Det gör jag väldigt gärna. Kommer ni på en lördag så har jag öppet hus från kl. 15 till sent. Jag ser till att det finns bord till er. Jag kan ju boka hela stället gratis bara för er om det sker på en fredag från kl. 18.
Hojta till så fixar jag det.
Det gör jag väldigt gärna. Kommer ni på en lördag så har jag öppet hus från kl. 15 till sent. Jag ser till att det finns bord till er. Jag kan ju boka hela stället gratis bara för er om det sker på en fredag från kl. 18.
Hojta till så fixar jag det.
Missade ditt meddelande Robert! Hade varit supertrevligt!
Vi skulle ju kunna komma förbi en annan dag! Ha en liten avslutningsöl?😄
Hej,
Trevligt initiativ!
Jag kommer tyvärr inte ha möjlighet att svänga förbi imorn.
Hallå innebandyvänner!
Nu när sässongsavslutningen och mitt 1 års jubiléum för öppnandet av min bryggpub i Mölndal, börjar närma sig så skulle jag vilja bjuda in alla er alla till den. Det kommer finnas smörrebröd, korv och givetvis min egengjorda öl till försäljning på plats. Jag ser till att reservera bord till er som kommer.
Blir det fint väder kommer vi även hålla uteserveringen öppen.
Tid: Lördag 23:e maj kl. 15-Sent
Plats: Qvarnens bryggeri & destilleri Kvarnbygatan 8 b, Mölndal
Välkomna! 🍻
Inställt verkar det som. :( Nästa vecka får vi köra en sista träning innan sommaren!
Rapportera
Det låter ju kanon!! Vi synkar oss här😄👍
Rapportera